Anamarija Knego i Aljaž Farasin

OPERA KOJA JE OSVOJILA SRCA RIJEČKE PUBLIKE PONOVNO NA SCENI „ZAJCA“: DVIJE IZVEDBE OPERE “LA BOHEME” U PROSINCU!

6. prosinca 2017.

Hladna zimska noć, Badnjak, mladi boemi, gladni umjetnici pokušavaju se zagrijati žrtvovanjem rukopisa drame jednog od njih…
Puccinijeva opera „La Bohème“ ponovno je na sceni riječkog Kazališta u ponedjeljak i srijedu, 11. i 13. prosinca u 19 sati! Potresna ljubavna priča kojom je Puccini osvojio svjetske pozornice i jedna od najizvođenijh i najomiljenijih opera uopće bezvremenska je i nezaboravna glazbenoscenska priča koja osvaja uvijek nove generacije kazališne publike.
Tako su melodramatična glazba, nezaboravne arije i dueti o životnim radostima i tugama, izvrsni pjevači glumci osvojili su srca brojne riječke publike na izvedbama u listopadu i dirnuli ih do suza! Život mladih boema koji sanjaju o nekoj boljoj egzistenciji jednako snažno dodiruje i našu svakodnevicu. Priču o ljubavi i siromaštvu mladih umjetnika boemskog Pariza režirao je glasoviti Fabrizio Melano. I ovaj se put potvrdio kao majstor emocija operne scene!
„Raskošna glazba Puccinijeve opere “La Boheme”, na premijeri je u riječkom HNK Ivana pl. Zajca osvojila srca publike…Bogatstvo Puccinijeve partiture i izvrsni pjevači nagrađeni su dugotrajnim pljeskom zadovoljne publike“, riječi su iz osvrta Glorije Fabijanić Jelović. Dražen Siriščević je pak zaključio: „Još jedna sjajna izvedba riječke Opere, osvjedočit ćete se u to i vi! I to kako! Ljepotu predstave nećete otkriti u glamuroznoj scenografiji ili raskošnim kostimima nego u bogatstvu i iskrenosti umjetničkog, pjevačkog i glumačkog zanosa i vjere.“
Libreto su napisali Luigi Illica i Giuseppe Giacosa prema romanu „Prizori iz života boema” („Scènes de la vie de bohème”) Henrija Murgera.
Kada pjesnik Rodolfo upozna krojačicu Mimi, rađa se ljubav na prvi pogled. No, hoće li okrutna stvarnost, siromaštvo i bolest, ugasiti plamen njihove ljubavi? Ili će snaga njihove mladenačke strasti izdržati sve izazove i nevolje?

Dvjema prosinačkim izvedbama dirigirat će maestro Matija Fortuna, a u solističkim ulogama izmijenjivat će se Anamarija Knego i Albina Smajlović kao krojačica Mimì, Marija Kuhar Šoša i Vanja Zelčić kao pjevačica Musetta, Aljaž Farasin i Martin Sušnik kao pjesnik Rodolfo, Luka Ortar i Slavko Sekulić kao filozof Colline. Robert Kolar u ulozi je slikara Marcella, a Dario Bercich u ulozi glazbenika Schaunarda. U ulogama kućevlasnika Benoita i starog gradskog vjećnika Alcindora je Sergej Kiselev, a prodavač igračaka Parpignol je Davor Lešić. Vodnik je Darko Matijašević, Carinik je Saša Matovina, a glavni konobar je glumac Hrvatske drame Nikola Nedić. U ulogama građana Pariza, djece i konobara su zboristi Opere, članovi ansambala Hrvatske drame i Baleta te Dječji zbor „Kap”.
Scenografiju potpisuje Fabrizio Melano, kostimografkinja je Manuela Paladin Šabanović, a oblikovatelj svjetla je Dalibor Fugošić. Koncertni majstor je Romeo Drucker, za vokalnu pripremu i zbor zadužena je Nicoletta Olivieri, a dječji zbor su pripremile Franka Zlatić i Nika Mančić.

Predstava traje 2 sata i 40 minuta s dvije pauze, nakon drugog i trećeg čina.

Iz medija

Anamarija Knego, pjevačica svjetskoga glasa, izvedbom prodire u najdublje kutke gledateljeve psihe, utjelovljujući nježnu, zaljubljenu, ali istovremeno odlučnu Mimi, koja zna voljeti, patiti, ali i pružiti prostor slobode voljenom muškarcu. Lakoća njezinih zapjeva, začudna čistoća pianissima i čistih visina i iskrena jednostavnost nastupa zarobila je osjetila publike. Mimi je u njezinoj interpretaciji bila čista poezija i istovremeno slika staložene i jake djevojke. Sve je bilo podređeno glazbi i njezinu glasu.
Gloria Fabijanić Jelović, Vijenac

Još jedna sjajna izvedba riječke Opere, osvjedočit ćete se u to i vi! I to kako!
Ljepotu predstave nećete otkriti u glamuroznoj scenografiji ili raskošnim kostimima nego u bogatstvu i iskrenosti umjetničkog, pjevačkog i glumačkog zanosa i vjere.
I Anamarija Knego i Aljaž Farasin i Robert Kolar i Dario Bercich i Luka Ortar i Sergej Kiselev affito i svi koje ćemo tek vidjeti i čuti, cijeli riječki ansambl na čelu s dirigentom Matvejeffom i redateljem Melanom, stvorili su predstavu kojoj je tako lako vjerovati, zar ne? Lišenu možda očekivanog kazališnog glamura, a bogatu iskrenim emocijama. Izgled, odijelo, gesta, jednostavnost svih likova na sceni, otkriva nam ljude koje kao da dobro poznajemo, iz našeg susjedstva. Osobe koje smo možda već negdje sreli i susrećemo, zato su nam njihove radosti i boli toliko bliske.
Dražen Siriščević, Opera box

Foto & Video galerija