CARMEN (adaptacija za komornu scenu)
GEORGES BIZET

Operni studio Drama u operi
Koreo-redateljica:
Dramaturg:
Glazbeni redatelj:
Asistentica kostimografkinje:
Oblikovatelj svjetla i scene:
Kostimografkinja:
Lektorica:
Osobe:
Don José: Aljaž Farasin
Escamillo: Dario Bercich
Orkestar:
Klavir: Filip Fak
II. violina: Vesna Kolacio
Violončelo: Petar Kovačić
Kontrabas: Goran Cvijanović
Inspicijentica:

Zajc na Sušaku – scena HKD-a na Sušaku (predstava i publika na pozornici)

Sjajan posao svođenja Bizetove opere na najnužnije, prema ideji Marina Blaževića, obavio je Filip Fak. Odabrane brojeve raskošne partiture instrumentirao je za petero gudača, flautu, obou, klarinet, fagot, udaraljke i klavir, za kojim je vodio izvedbu. Šokantno lijep trenutak bila je  habanera otpjevana i odsvirana (!) u potpunom mraku. Savršen doživljaj slijepe ljubavi.

Branimir Pofuk, Večernji list

 

Mladost interpreta, njihova iskrena proživljenost otpjevanog materijala…, dobra atmosfera koju su donijeli ulogom svoje energije i začudni fizički napori koje su pjevači potpuno uspjeli odvojiti od drame u zapjevu – osvojili su publiku... Najveću ulogu pritom je ponijela Ivana Srbljan, tumačeći Carmen. Njen je fizički angažman golem, a zapjev superioran, pritom se ne libi koristiti sav intenzitet glasa u dramatičnim trenucima, ne bojeći se da će prelazeći iz vriska u pjevanje izgubiti kontrolu.

Svjetlana Hribar, Novi list

Baš nedavno jedan prijatelj mi je rekao kako danas više nema šanse za uzbudljivu izvedbu Carmen. Ovo što sam vidio u Rijeci, međutim, oduševilo me i naprosto prikovalo za stolicu! Izvrsno, proživljeno pjevanje,  gluma,  potpuni angažman i dramska tenzija među likovima otvaraju sasvim nov pristup operi i moram reći – budućnost je na vašoj strani!

Fabrizio Melano, izjava Novome listu