GALA IZVEDBA – CARMEN
Georges Bizet

opera u četiri čina
Dirigent:
Autori inscenacije:

Premijera u zgradi: 23. studenog 2019.

LJETNA KLASIKA U RIJEČKOJ JESENI

Pulska Arena nije bila dovoljno velika da primi sve one koji su htjeli vidjeti „Carmen”, a predstava je ispraćena dugotrajnim ovacijama. Na kraju valja reći da se radi o vrhunskoj produkciji „Carmen” koju svaki ljubitelj opere mora pogledati, isto tako svaki novi operni entuzijast koji želi ući u svijet ove kompleksne umjetničke forme može potražiti polazište u novoj inscenaciji „Carmen” u produkciji umjetničkih i tehničkih snaga HNK Ivana pl. Zajca.
Luka Nalis, Fiuman.hr

Završni, ključni prizor ubojstva vječni je izazov za redatelja, a Blažević je sa svojim timom pronašao način da na smislen i potresan način iznenadi publiku. Bez batina, bez noževa, bez davljenja, ludo zaljubljeni José uništava svog idola dugim poljupcem. Nesavladiva strast duše, psihički i fizički, na pozornici i na tribinama života. Svugdje ima isto ime – nasilje.
Rosanna Paliaga, Primorski dnevnik

Redatelj se u svom radu odmaknuo od klišeja utisnutih u Bizetovo remek-djelo: nema španjolske egzotike ili potrage za lokalnim obilježjima koja su vremenom postala tek retorička konvencija, nema više ili manje očiglednih stereotipa zavođenja… Režija je, umjesto toga, usmjerena na identificiranje kazališnih arhetipova sadržanih u djelu te nudi vrlo sretnu sintezu istih, koja objašnjava fascinaciju ovom operom – nepromijenjenu od 1875. – prisutnu kod svake publike.
(… )Blaževićev pažljiv rad na cjelokupnoj ravnoteži scenskog djela očituje se prije svega kroz glumce i njihovu izraženu tjelesnost. Mezzosopranistica Ivana Srbljan, istaknuta solistica HNK Ivana pl. Zajca, razvila je odlučnu i gotovo maskulinu protagonisticu: vrlo ekspresivnu, scenski oštru, sigurnu u pjevanju i s izuzetnom sposobnošću transformacije glasa…
Giulia Vannoni, Il Ponte