VIZUALNI IDENTITET “ZAJCA” MEĐU NAJBOLJIM DIZAJNERSKIM OSTVARENJIMA

25. rujna 2020.

Z kao Zajc

Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca, koji je 2019. godine kreirao studio Sonda, odabralo je Hrvatsko dizajnersko društvo i zajedno s još 294 najbolja dizajnerska ostvarenja iz protekle dvije godine bit će predstavljen na prvoj online Izložbi hrvatskog dizajna 19/20, uvršten u reprezentativnu tiskanu publikaciju “Pregled hrvatskog dizajna 19/20” te konkurirati za Nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva, najprestižnije domaće strukovne nagrade u području dizajna.

Riječko je kazalište sve do 1990. koristilo znak i logotip pročelja zgrade, autora Doriana Sokolića, a rješenje Predraga Spasojevića s likom Ivana pl. Zajca koristi se sve do sezone 2018./2019.

Vizual studija Sonda stiliziranim slovom “Z” sugerira kolokvijalni naziv Kazališta “Zajc”, a varijacijama toga slova ukazuje na simboličku promjenjivost prostora pozornice.

Tiskana publikacija “Pregled hrvatskog dizajna 19/20” donosi pregled najkvalitetnije hrvatske dizajnerske produkcije u protekle dvije godine. Osim što predstavlja radove selektirane za izložbu kao prikaz najboljeg od hrvatskog dizajna u datom razdoblju, ova publikacija predstavlja nastojanje da se sadašnji trenutak hrvatskog dizajna kontekstualizira, kritički propita i arhivira.

Više o Izložbi i “Pregledu hrvatskog dizajna” možete pronaći na poveznici, a u galeriji pogledajte primjenu slova “Z” na našim plakatima.

 

Foto & Video galerija