Prva premijera nove sezone je Michelangelo Sebastijana Horvata i Milana Matthisa Markovića po drami Michelangelo Buonarroti Miroslava Krleže, u režiji Sebastijana Horvata, nastala u koprodukciji s Dubrovačkim ljetnim igrama. Predstava je svoju dubrovačku premijeru imala 27. srpnja na ruševinama benediktinskog samostana na otoku Lokrumu.
Predstava „Michelangelo” redatelja Sebastijana Horvata i dramaturga Milana Markovića Matthisa, nastala u koprodukciji Igara i Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca u Rijeci, gdje će zaigrati najesen, začudna je, drska i maštovita. (…) Michelangela igra Rakan Rushaidat, u trapericama, nagog torza, kao suvremenog nervčika, koji zapravo sumnja u svoje djelo, a ne u ljude, o kojima nema iluzija. Žrtva je samoga sebe. Krležinu “kvantitativnu” noćnu moru, Michelangela koji u bunilu razgovara s Bogom, Beatrice, Isusom, Marijom Magdalenom, miševima, etc., dao je hrabro. (…) Gledateljima na znanje: onako kako je prikazano, tako zbilja nastaju kazališne predstave. Taština, strah, ljubomora, zavirivanje u tuđi džep, misao na novac, misao na uspjeh, sve se to kreće zajedno s probama u istom vrtlogu, i ono što se događa oko predstave, to se, mametovski, događa i u njoj. Ili obrnuto.
Tomislav Čadež, Jutarnji list
Redatelj Sebastijan Horvat, očito suveren i zanatski snažno usidren u teatar koji ne zabavlja kralja, nego želi probuditi uspavani puk, predstavu je razigrao u više registara. (…) Spoj riječkih glumaca s gostima kao što su to Kerempuhovi Rakan Rushaidat koji ovdje potpuno predano interpretira Michelangela i Jerko Marčić, koji je mogući alter ego samog Sebastijana Horvata, i dubrovačkim Korom fanatika pokazao se kao dobar izbor. U obje uloge, i to Krležinog Nepoznatog, ali i lukrativnog producenta, odličan je bio Aleksandar Cvjetković, a maestralna je bila Olivera Baljak u ulozi pape Julija II. Odluka redatelja da glumica glumi papu sjajan je primjer kritike Krležine mizoginije itekako prisutne u drami o Michelangelu. Pohvale zaslužuju i Tanja Smoje, Marija Tadić, Edi Ćelić i Giuseppe Nicodemo, baš kao i uvijek uvjerljiva Jelena Lopatić, impozantno ležerni Jasmin Mekić kao dramaturg Davor Marušić Dubois te minimalistički impresivni Dean Krivačić. Ipak, najviše pohvala zaslužuje Nikola Nedić prisutan u čak tri važne uloge.
Denis Derk, Večernji list