Sabina Cvilak

U ovoj sezoni

Djeluje u zemlji i inozemstvu. Studij pjevanja završila je s odličnim uspjehom u Grazu. Pozornost šire javnosti privukla je odmah nakon diplome svojim debijem na Bečkom festivalskom tjednu u Blochovoj operi „Macbeth“. U sezoni 2004./05. bila je stipendistica Fonda Karajan i članica Bečke državne opere. Nastupala je u nekim od najpoznatijih opernih kuća, koncertnih dvorana i festivala. Kao koncertna pjevačica surađivala je sa Slovenskom filharmonijom, Bečkom filharmonijom, Dresdenskom filharmonijom, te filharmonijama iz Monte Carla, Bergena, Bratislave, Lillea, Zagreba, Beograda, Vilniusa, Carigrada i Edinburgha, s Kraljevskim škotskim orkestrom, Londonskim simfonijskim orkestrom, Belgijskim nacionalnim orkestrom, Simfonijskim orkestrom RTV Slovenije, s hongkonškim Sinfonietta orkestrom, s Cameratom Salzburg i Francuskim nacionalnim orkestrom.

Dobila je pohvale i izvanredne kritike za svoje Mimì u operi „La Bohème“, Liu u „Turandot“, Desdemona u „Otellu“. Od njezinih uloga valja istaknuti uloge Thais, Fiordiligi („Così fan tutte“), VIttelije („Titus“), Tatjane („Eugene Onjegin“), Elisabeth („Tannhäuser“), Cho-Cho-san („Madama Butterfly“), Blanche de la Force („Razgovori karmelićanki“), Freia („Rajnino zlato“), Sieglinde („Valkira“), Gutrune („Sumrak bogova“), Arabella, Jenufa („Jenufa“), Katja Kabanova, Maddalena (Andrea Chénier), Amelia (Simone Boccanegra), Kate („Titanic“), Marica („Grofica Marica“), Arabella, Kitty („Doktor Atomic“), Nedda („Pagliacci“) i dr.

Dobitnica je nagrade Prešernova fonda, Glazerove nagrade i Nagrade Sama Smerkolja. Kao stalna članica SNG-a Opera i balet Maribor dobila je i nagradu za najkulturniju ženu grada Maribora.