Ulaznice za naše programe možete kupiti na blagajni Kazališta ili putem online prodaje.
URED PRODAJE
Upraviteljica: Ana Miljanović
tel: 051/355-964; 051/355-924
E-mail: prodaja.predstava@hnk-zajc.hr, prodaja@hnk-zajc.hr
Radno vrijeme: pon-pet 8-16 sati
BLAGAJNA KAZALIŠTA (prodaja ulaznica)
Verdijeva 5a
E-mail: blagajna@hnk-zajc.hr
Tel: 051/337-114
Radno vrijeme blagajne:
od 3.9. do 30.9.2024.: pon-pet 9-19 sati, sub 9-13 i sat vremena prije početka predstava
od listopada 2024.: pon-pet 8-14 sati, sub 9-13 i sat vremena prije početka predstava
- popuste ne možemo odobriti za predstave/koncerte na dan premijere, kod gostovanja i posebnih kazališnih događanja
- popusti se ostvaruju isključivo na blagajni uz predočenje odgovarajućih dokumenata i odnose se na jednu ulaznicu
- pojedinačno kupljene ulaznice nije moguće vratiti ili zamijeniti, osim u slučaju otkazivanja predstava
- rezervirane ulaznice potrebno je podignuti prema dogovoru s blagajnom Kazališta
Ostale napomene:
- dolazite na vrijeme jer nakon početka predstave ulaz u dvoranu nije dozvoljen
- isključite mobilne telefone prije ulaska u gledalište, ne fotografirajte i ne snimajte tijekom predstave
Kazalište zadržava pravo promjene programa
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Obavještavaju se potrošači da prigovor mogu podnijeti u pisanom obliku:
- putem pošte na adresu: Uljarska 1, Rijeka 51000
- na e-mail adresu: blagajna@hnk-zajc.hr,
- ili na blagajni Kazališta.
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.