Rođen je 1983. godine u Belgiji. Balet je studirao na The Royal Belgian Ballet School u Antwerpenu i na The National Ballet School of Canada u Torontu. Uspješno je sudjelovao na Prix de Lausanne 2000. godine. Njegov prvi koreografski solo “Hyperballad” pobijedio je na Eurosongu za mlade plesače u Londonu 2001. godine. Jeroen je plesao s The Royal Ballet of Flanders i Ballet d’Europe, da bi se u 2004. godini konačno pridružio Les Ballets de Monte Carlo gdje je ostao plesati 10 godina. U svojoj plesnoj karijeri, Jeroen je iskusio stvaranje i plesanje velikih uloga, kako klasičnih tako i suvremenih. Ostvario je značajne susrete s maestralnim koreografima kao što su: Jean-Christophe Maillot, Sidi Larbi Cherkaoui, Marco Goecke, Jan Fabre, George Balanchine, William Forsythe, Jiří Kylián, Emio Greco, Johan Inger i njihovim stilovima. Paralelno s plesom, Jeroen je uvijek koreografirao. Iskoristio je svaku moguću priliku da sudjeluje u projektima mladih koreografa i scenografa, što mu je u konačnici omogućilo kreiranje “Vervlogen” za Belgijsku nacionalnu televiziju 2001., Monaco Dance Forum “Jack(L)in the Box” 2011. godini i više manjih radova za Plesnu akademiju princeze Grace. Godine 2012. Jean Christophe Maillot dao mu je prvu veliku priliku ne bi li kreirao “Kill Bambi” za Les Ballets de Monte Carlo, koju je uživo prenio Arte web. Od tada do sada za monegašku kompaniju koreografirao je mnoga djela slobodno istraživajući i stvarajući. “Arithmophobia” 2013., “True and False Unicorn” 2015., “L’Enfant et Les Sortilèges“ 2016., “Massâcre“ 2017., “Aimai-je un rêve?”, “L’ Apres midi d’un Faune” 2018. i “Les Nuls” 2023. godine.
U 2014. godini Jeroen odlučuje prekinuti karijeru plesača kako bi svu svoju energiju posvetio stvaranju. Ova odluka potaknuta je pozivom da kreira svoj prvi cjelovečernji balet s pričom “Casse-Noisette” za Ballet du Grand theatre de Geneve, koji je sedam sezona bio prisutan na repertoaru trupe te ujedno bio pozvan na prestižni festival “Dance Open” u St. Petersburgu. Za Ženevu je 2016. godine svoj prvi film “Ba/rock” sastavljen od “Iris” i “Vena Amoris”, a već 2021. godine za istu trupu obnovio je “Massacre Anon”. Jeroen Verbruggen je u svom radu svestran, koreografira i za klasične i za suvremene trupe, uključujući osam cjelovečernjih djela. Za Nacionalnu plesnu kompaniju Wales 2015. godine koreografirao je “A Mighty Wind” s kojom je trupa gostovala na mađarskom glazbenom festivalu “Sziget”, “Pointless” je koreografirao za Ballet National de Marseille, dok “Ma mère L’Oye” za Ballet Flanders 2016. godine. Cjelovečernji triptih “Orphic Hymn” stvorio je za Nacionalni slovenski balet 2017., “Sciamachy” za Finski nacionalni balet 2019. godine. Novi energični, cjelovečernji plesni maraton pod nazivom “Dance Hall” kreirao je za Theatre Ballet Moskva 2019., a “La fille mal Gardée” za Ballett Basel u 2021. godini. U Njemačkoj je kreirao: “Where have all the Flowers gone” za Ballet Nürnberg 2016., “The Great Trust” za Hessisches Staats Ballett, premijerno izveden u Darmstadtu 2018.godine. Također kreira eksperimentalnu cjelovečernju baletnu predstavu od 360° „Open (S)pace” za Ballet im Revier, Gelsenkrichen 2018. godine. Sudjeluje u projektu „Minute made” sa svojm „X” u kazalištu Gartnerplatz, München 2019. godine. “Dornröschen, Once upon a dream” kreira za Leipziger Ballett, 2019. godine te dobiva nominaciju za “DER FAUST PREIS 2020”. “Žar pticu” kreira za Staatsballett Karlsruhe 2021. godine, “Amor & Psyche?” za National Theatre Mannheim u 2022. godini. U 2022. godini po prvi put prihvaća suradnju s novom interpretacijom Rossinijeve opere “Moise & Pharaon” Tobiasa Kratzera koja je premijerno izvedena na “Festivalu lyrique d’Aix i u Operi de Lyon. Ova će se suradnja s Tobiasom Kratzerom nastaviti i na “Arabelli” za Deutsche Oper Berlin u zimi 2023. godine. Jeroenova najnovija kreacija interpretacija je Pulcinelline “Les Nuls” za Les Ballets de Monte Carlo udružujući snage s Charliejem le Minduom i Wolfgangom Menardijem. Jeroen trenutno priprema dvije nove kreacije: jednu za riječki Balet i novi cjelovečernji balet vlastite originalne bajke “Hokus&Pokus” za Staatsballett Hannover. U proteklih deset godina časopisi, nagrade i kritičari pohvaljuju Verbruggenov rad. Angažiran je i vrlo tražen mladi koreograf. Njegov rad je uvijek vizualno putovanje, on svoje uspjehe duguje svojim brojnim suradnicima, gdje se visoka moda susreće s cirkusom, s tradicionalnim i elektroničkim smijehom: “Charlie le Mindu, “On aura tout vu”, Emmanuel Maria, Tim Van Steenbergen, Clifford Portier, Ines Alda, Emilie Roy, Fabiana Piccioli, Chiara Stephenson, Remy Nicolas, Ben Ormerod, Samuel Thery, Tina Alloncle, Stefan Levin, Benjamin Magnin, Thomas Mika, Emiliano Ferri, Agalie Vandamme, Sebastien Mari, Sander Loonen, Eva Adler, Atej Tutta, Ana Savic Gecan, Billy Sueiro, Aleksandr Shaikin, Erika Turunen, Dmitry Razumov, Jürgen Kirner, Paul Surdidge, Wolfgang Menardi, i dr.