Diplomirao je dirigiranje na muzičkoj akademiji u Zagrebu, u razredu profesora Igora Gjadrova, a poslije i maestra Pavla Dešpalja kod kojeg je završio i poslijediplomski studij. Nastavio je usavršavanje kao stipendist fonda Lovro i Lilly Matačić na Mozarteumu u Salzburgu, u razredu prof. Michaela Gielena.
Još kao dječak održavao je pijanističke nastupe sa Zagrebačkom filharmonijom, s kojom je suradnju nastavio do danas. Dirigirao je gotovo svim simfonijskim i opernim orkestrima hrvatske (Simfonijski orkestar i zbor Hrvatske radiotelevizije, Dubrovački simfonijski orkestar, Riječki orkestar Ivan pl. Zajc, Splitski HNK orkestar, Zagrebački HNK orkestar, Hrvatski komorni orkestar) te mnogim inozemnim (Simfonijski orkestar BYU (Utah, SAD), Udinski filharmonijski orkestar, Italija, Beogradska filharmonija, Slovenska filharmonija, Crnogorski simfonijski orkestar, Simfonijski orkestar RTS, Slovenija). Ravnao je zborovima opernih kuća u Hrvatskoj te zborom Ivan Goran Kovačić. Odrastajući uz roditelje, istaknute hrvatske glazbenike, od malena okružen glazbom, dio je svoje profesionalne karijere posvetio i zagrebačkim dječjim zborovima i vokalnim ansamblima, sudjelovao u kreiranju i organizaciji edukacijskih programa za glazbenu mladež.
Kao strastveni ljubitelj klasike, kojoj teži kao osnovi svojega glazbenog izraza, surađivao je s mnogim renomiranim umjetnicima domaće i inozemne klasične scene, ali i surađivao s istaknutim domaćim estradnim umjetnicima, među kojima s Oliverom Dragojevićem, s kojim je ostvario višegodišnju suradnju koncertirajući diljem svijeta, ravnajući različitim orkestrima (Olympia, Paris; Carnegie Hall, New York; Royal Albert Hall, London; Opera House, Sidney…).
Kao dirigent čiji repertoar uključuje vrlo raznovrsne stilove, surađivao je s najistaknutijim interpretima hrvatske operne scene ali i ravnao orkestrima na festivalima ozbiljne i zabavne glazbe.
Također, gotovo svake godine ravna izvedbama djela svojega oca Brune Bjelinskoga, jednoga od najplodnijih hrvatskih skladatelja, osobito intenzivno radeći na izvedbama svih djela njegova opusa kao i njegova tri baleta Petar Pan, Mačak u čizmama i Pinokio.
Skladao je glazbu za predstave u različitim hrvatskim kazalištima, primjerice, za balet Žurba duše u izvedbi Zagrebačkoga plesnog ansambla, dramske predstave Daleka zemlja, Igra u dvoje…
Skladao je glazbu za film Transatlantic Mladena Jurana koji je osvojio četiri Zlatne arene i bio hrvatski kandidat za Oscara.
Dobitnik je nagrade hrvatskog glumišta 2003.g. za ravnanje baletnom predstavom Mačak u čizmama, Bruna Bjelinskoga te zlatne arene 2010. g. za glazbu u filmu Neka ostane među nama, Rajka Grlića. Baletnom predstavom Petar Pan dirigira od 2016. g. do danas u HNK Zagreb. 2018. g. premjerno je izveo baletnu operu Atlantida, Mirka Krstićevića u HNK-u Split. U stalnoj je suradnji sa Simfonijskim orkestrom HRT-a s kojim radi različite programe te ujedno radi na stvaranju trajnih snimki djela skladatelja Bruna Bjelinskog.
Godine 1990., osnovao je gudački komorni orkestar Windstrings, s kojim je u deset godina djelovanja ostvario više od 400 koncerata u zemlji i inozemstvu. Stalni dirigent simfonijskog orkestra HRT-a, bio je od 1991. g. do 1994. g., nakon čega djeluje kao samostalni umjetnik.