Tijekom 40-godišnje karijere radila je u svim vodećim kazališnim kućama bivše Jugoslavije kao i u kazalištima Italije, Francuske, Austrije, Velike Britanije i Njemačke. Dizajnirala je kostime za 160 kazališnih produkcija u drami i operi te za devet filmova i dva televizijska filma, kao i scenografiju za 40 predstava. Završila je Likovnu akademiju u Beogradu. Od 1982. sudjeluje u slovenskom filmu, a od 1985. i slovenskom kazalištu. Od 1990. slovenska je državljanka. Profesorica je kostimografije na Akademiji vizualnih umjetnosti u Ljubljani.
Njeni nezaboravni radovi uključuju: Shakespeaerovu „Oluju“ za Shakespeare’s Globe (2000.), Novogodišnji koncert u bečkoj Operi s Bečkom filharmonijom (2001.), „Le Petite Psaume du Matin“ Josefa Nadja za venecijanski Biennale (2001.). A radovi su joj predstavljeni na brojnim festivalima i institucijama: Cologne’s Opera and Dance Forum; the Centre Chorégraphique National d’Orléans; Comédie de Saint-Étienne; the Théâtre de la Ville in Paris; the Festival d’Avignon i Théâtre Vidy-Lausanne.
Između 2000. i 2006. surađivala je s Jochenom Ulrichom u Tiroler Landestheateru u Innsbrucku, a od 2006. s njime radi u Landestheateru u Linzu (predstave: Kafka, „Amerika“; Musset, „Lorenzaccio“ i Beethoven „Fidelio“ ).
Dobitnica je mnogobrojnih nagrada i priznanja među kojima se ističu: Nagrada za najbolju kostimografiju na slovenskom Filmskom festivalu (1987.), nominacija Theaterheute magazina kao jednog od top 10 dizajnera u Europi (1994.), Prešernova nagrada (1997.), nagrada „Zlatna Afrodita“ Međunarodnog filmskog festivala na Cipru .
U riječkom HNK Ivana pl. Zajca potpisala je kostimografiju za „Dumanske tišine“ Slobodana Šnajdera u režiji Zlatka Svibena 1987. te za Gogoljevu „Ženidbu“ u režiji Jerneja Lorencija 2001. godine.