Talijanska operna redateljica sklonost prema glazbi gaji još od vremena kada je kao tinejdžerka svirala klarinet, učila pjevanje te zborsko pjevanje na Konzervatoriju „Giuseppe Verdi” u Torinu.
Ubrzo nakon toga, bila je na Školi drame (Scuola del Teatro Stabile, Torino, u klasi Luce Ronconija) gdje se istakla u glumačkoj izobrazbi.
Pomak prema operi došao je prirodno, a njezina je sklonost prema glazbenom kazalištu ubrzo i prepoznata i nagrađena stipendijom Teatra alla Scala u Milanu 1994. godine.
Redovito je radila kao asistentica Luce Ronconija te od 1994. do 2006. stekla dragocjeno iskustvo u La Scali.
U tom je razdoblju radila i kao slobodna umjetnica, kao redateljica u talijanskim i europskim kazalištima. Od 2010. zaposlena je u frankfurtskoj Operi gdje je postigla veliki uspjeh s postavljanjem Fioravantijevih „Seoskih pjevačica” u Bockenheimer Depot.
Tijekom angažmana u operama u Milanu i Frankfurtu asistirala je gostujućim redatlejima kao što su Keith Warner, Vincent Boussard, Johannes Erath, Florentine Klepper, Jürgen Flimm, David Alden, Franco Zeffirelli, Graham Vick, Hugo de Ana i Federico Tiezzi.
Kao gošća asistirala je u kazalištima kao što su Teatro Regio u Parmi, Teatro Regio u Torinu, La Fenice u Veneciji, Teatro Comunale u Bologni, Arena u Veroni, Teatro Massimo u Palermu.
Nekoliko opernih projekata dovelo ju je na festival Cantiere Internazionale d’arte u Montepulcianu („Impresario u nevolji”, 2018., „Lažna naivka”, 2015., „Prilika čini lopova”, 2011. i „Seviljski brijač”, 2008.), potom je radila u Srpskom narodnom kazalištu u Novom Sadu („Simone Boccanegra”, 2013. i „La bohème”, 2007.), uslijedili su Festival della Valle d’Itria u Martini Franci („Propale ambicije”, 2013.), Stanislawski teatar u Moskvi („Lažljive oči”, 2012.) Schlosstheater Potsdam („Svilene stepenice”, 2007.), Teatro Carlo Felice u Genovi („Mali dimnjačar”, 2007.), Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu („Kazališni običaji i neuobičajenosti”, 2003., „Capuleti i Montecchi”, 2003.).
Osim režiji i asistiranju u režiji, strastveno je predana edukaciji, osmišljavanju inscenacija opera za mlađu publiku, te mentoriranju, radu s mladim pjevačima Opernog studija u Operi u Frankfurtu. Glavna je odgovorna za nekoliko izuzetno uspješnih dječjih opera u Operi u Frankfurtu, uključujući nagrađenu, za djecu prilagođenu operu „Seviljski brijač” iz 2013.