Rođen je u Flensburgu, odrastao u Bremenu, nakon mature humanističke gimnazije, studirao je glumu i režiju u Hamburgu na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u klasi profesora Eduarda Marksa.
Nakon angažmana u Düsseldorfu, Darmstadtu i Nürnbergu, radio je kao samostalni umjetnik – glumac u Berlinu.
Svoje prve režije potpisuje kao redatelj kuće na Landestheateru u Memmingenu. Nakon toga radio je kao redatelj u kazalištima u Marburgu, Heilbronnu, Wilhelmshavenu, Würzburgu i Bremenu gdje je režirao Dürrenmattove, Fassbinderove, Sternheimove, O’Casseyeve i Strindbergove drame.
Od 1985. godine radio je kao vanjski suradnik za Njemačku televiziju te je kao autor i redatelj za SWR Baden-Baden, za 3 Sat i ARTE snimao igrane filmove, kao i veliki broj dokumentarnih filmova s kulturom u fokusu tema, između ostalog seriju pod naslovom „Operne kuće svijeta“ i dokumentciju o studentima pjevanja „Die Callas-Fabrik“.
Za seriju dokumentarnih filmova „Blaga svijeta“ ostvario je kao autor i redatelj 40 epizoda o kulturnim spomenicima cijeloga svijeta. Film „Vječno nestajuće prolaženje“ o ledenjaku Aletschu dobio je glavnu nagradu na 15. Međunarodnom festivalu dokumentarnog filma u Grazu.
Za glazbenu redakciju Hrvatske televizije napravio je, uz režiju više koncertnih snimaka i devedesetominutni filmski portret Dunje Vejzović pod naslovom „Moja težnja je jača od moje bojazni“.
U Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu autor je operne režije s vlastitom scenografijom za Verdijevu operu „Don Carlos“. To je uprizorenje bilo pozvano i na Festival BEMUS u Beogradu.
Zajedno sa svojom suprugom Dunjom Vejzović osnovao je VERO Vision i producirao, pored Cavalierijeve „Rappresentatione di anima e di corpo“, uz vlastitu scenografiju, i poluscensko uprizorenje opere-oratorija „Oedipus Rex“ Igora Stravinskog u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinkog u Zagrebu pod dirigentskom palicom Milana Horvata. Ista je produkcija prikazana i u Cankarjevom domu u Ljubljani. Njegova dvostruka predstava „Oedipus Rex & InferNo” postavljena je 2015. u HNK Ivana pl. Zajca, a tada je dirigirao Ville Matvejeff. Za poluscensku realizaciju „Salomé“ Richarda Straussa, koju je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu izvela Zagrebačka filharmonija, a dirigirao Kazushi Ono, također potpisuje i režiju i scenografiju.