Dubravka Šeparović Mušović je nacionalna operna prvakinja Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, odlukom Ministarstva Kulture od 1.3.2016 godine
Uz sve operne premijere i predstave u kojima je sudjelovala u svojoj matičnoj kući, u Operi HNK u Zagrebu, Dubravka Šeparović Mušović potvrdila se tako kao danas jedna od najuglednijih opernih i koncertnih pjevačica.
U Karlovym Varyma 1999. osvojila je drugu nagradu i nagradu praške Državne opere, što joj je otvorilo vrata za operni debi u ulozi Carmen u Pragu 2000. godine. Slijedio je poziv za Amneris u Brnu 2002. godine.
U međuvremenu, 2001. godine, postala je članica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Prva uloga na zagrebačkoj opernoj pozornici bila je Zitta u Puccinijevom Gianni Schicchiu, slijedila je Marina u Borisu Godunovu M. P. Musorgskog i uloga Romea u operi Capuleti e i Montecchi Vincenza Bellinija. Ulogom Elettre u Mozartovom Idomeneu 2003. označena je kao pjevačica sa smislom za neobična režijska rješenja. Te je godine nagrađena Nagradom „Marijana Radev“ i Nagradom hrvatskog glumišta. Nadovezali su se nastupi u ulogama Amneris, Eboli i Charlotte, a iste 2003. godine gostovala je s Janačekovim divadlom iz Brna kao Amneris i Carmen na njihovoj japanskoj turneji. Ulogu Amneris ostvarila je u Ljubljani 2004. godine.
Od 2005. do 2010. godine redovito je gostovala u njemačkom gradu Saarbrückenu i nastupala u ulogama Eboli, Adalgise, Begbick (Uspon i pad grada Mahagonija Kurta Weilla), te kao Fricka u Wagnerovom Rajninom zlatu, zatim Santuzza, Judit u Bartókovom Dvorcu modrobradog i nezaobilazna Carmen. Na 10. Antikenfestspiel u Trieru (2007.) u otvorenom amfiteatru, predstavila se kao Dalila u operi Samson i Dalila Camillea Saint-Saënsa , koju je 2009. godine ponovno pjevala u St. Galenu na Ljetnom festivalu. Opera u Grazu angažirala je Dubravku Šeparović Mušović u ulozi Ježibabe u Rusalki Antonína Dvořáka koju je režirao proslavljeni Stefan Herheim. Uslijedio je i poziv za premijeru Rusalke (na njemačkom) u Volksoperi u Beču 2010., koju je pjevala i u sezonama 2011. i 2012. godine. U Klagenfurtu se predstavila kao Amneris u režiji Torstena Fischera (2010.) i u sedam izvedbi Mahlerove Druge simfonije. U ljetu 2010. gostovala je u Pekingu gdje je u prvoj kineskoj izvedbi Salome Richarda Straussa nastupila u ulozi Herodias.
U međuvremenu, u Zagrebu se nižu Carmen, Santuzza, Mère Marie,Gertrud ( Hamlet), te Kundry, Parsifal (2011), Ortrud Lohengrin ( 2013) Kosteljnička, Jenufa (2014). Upravo je jedinstvenom kreacijom Wagnerove Kundry iz Parsifala osvojila žirije i pripale su joj nagrade „Tito Strozzi“, „Marijana Radev“ i Nagrada grada Zagreba.U koprodukciji s Operom Comique iz Pariza (2015), pjevala je Geneviev u Debussyevom Pelleas et Melisande.
U Gärtnerplatzttheatru u Münchenu, 2014. I 2016.godine, nastupila je kao Amneris u Verdijevoj operi Aida.U Wuppertalu je 2015. godine s velikim uspjehom tumačila Herodias u obljetničkoj godini Straussa.
Dubravka Šeparović posebnu pozornost prinosi tumačenju hrvatskih opera i njihovih heroina. Posljednje u nizu su Jele iz Brkanovićevog Ekvinocija, za koju je dobila nagradu „Marijana Radev“ ( 2015. godine) i Doma iz Gotovčeve opere Ero s onoga svijeta.
Hrvatska kritika ju je proglasila nasljednicom velike umjetnice Marijane Radev.
Za nastup na Riječkim ljetnim večerima s proslavljenim tenorom Joséom Curom primila je strukovnu nagradu „Milka Trnina” Hrvatskog društva glazbenih umjetnika. Nastupi u rodnom Dubrovniku, na Dubrovačkim ljetnim igrama, ovjenčani su Nagradom „Orlando“ čak dva puta, prvo 2000. godine.za intepretaciju Brahmsovih djela, a drugi put 2013, za koncert „Hommage à Milka Trnina„ kojim je uveličala proslavu 150. obljetnice rođenja slavne hrvatske sopranistice. Odlikovanje „Danica Hrvatska s likom Marka Marulića”, uručena su joj za visoka dostignuća u kulturi.
Uz sjajne operne kreacije gaji umjetnica i koncertni izričaj s naglaskom na djela Gustava Mahlera (Dječakov čarobni rog, Pjesma o zemlji, Rückertlieder, Druga simfonija), a Berliozov ciklus Ljetne noći izvela je uz Simfonijski orkestar HRT-a i uz Dubrovački simfonijski orkestar. Sa slavnim njemačkim tenorom Jonasom Kaufmannom pjevala je u koncertnoj izvedbi Wagnerove Rienzi s dirigentom Siegfriedom Kühlerom u Saarbrückenu (2006), a u koncertnoj izvedbi Samsona i Dalile s Marcom Soustrom pjevala je uz Luksemburšku filharmoniju 2007. u Luxemburgu. Od inozemnih uspjeha valja još navesti izvedbe Beethovenove Devete simfonije na Proljetnom festivalu u Pragu i Brnu s Liborom Pešekom, Verdijeva Requiema u Heidelbergu, Mahlerove Druge simfonije na Festivalu u Wrozławu s Jacekom Paspszykom i u sedam izvedbi u Klagenfurtu 2011. godine. Schönbergov Gurrelieder imala je prilike pjevati dva puta i to na Beethovenovom festivalu u Bonnu sa Stefanom Blunierom i u Zagrebu uz Nikšu Barezu. Wagnerov Wesendonck-Lieder pjevala je već više puta, između ostalog s Leoplod Hagerom i Christoph Camperstiniem. Na Božićnom koncertu 2013. godine, u Atriju Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, proslavila se sjajnim izvedbama ciklusa Memorie Frane Paraća i Mahlerovih Rückertlieder uz Cantus ansambl pod ravnanjem Berislava Šipuša. Uz Cantus ansambl nastupala je i u Pekingu 2012. godine.
Osim uz simfonijske orkestre, nastupa solo i uz klavir, te je do sada održala niz koncerata s djelima Brahmsa, Wagnera, Berlioza, Pejačević, Gotovac, u sljedećim gradovima: Beč, München, Salzburg, Copenhagen, Vilnius, Düsseldorf, Bratislava, Zagreb, Dubrovnik.
U 2013. godini u kojoj je bila obilježena 150. obljetnica rođenja velike hrvatske sopranistice Milke Trnine posebno je doprinijela svojim nastupima u Zagrebu, Dubrovniku, Križu i Beču.
Po završetku Prirodoslovno-matematičke gimnazije, Dubravka se nastavila školovati u Zagrebu, gdje je 1993. diplomirala na Arhitektonskom fakultetu.
Studij solo pjevanja pohađala je u razredu prof. Snježane Bujanović-Stanislav na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je diplomirala 1998. i magistrirala 2004.