Friederike Blum

Friederike Blum

U ovoj sezoni

Friederike Blum studirala je režiju glazbenog teatra na Sveučilištu za glazbu i kazalište u Hamburgu te je svoje studije upotpunila magisterijem iz primijenjenih kazališnih studija na Sveučilištu Justus Liebig u Giessenu. Kao asistentica redatelja surađivala je s brojnim redateljima, uključujući Johannesa Eratha, Damiana Micheletta, Stephana Herheima, Heinera Goebbelsa i Tatjanu Gürbacu. Posljednji u nizu angažmana bio je kao stalna redateljica obnova u Bavarskoj državnoj operi u Münchenu.

Uz završnu hamburšku produkciju „ARIADNE“ s glazbom Claudia Monteverdija i Bohuslava Martinůa, među njezine autorske i redateljske radove ubrajaju se glazbeno-kazališni projekt „The Orlando Principle“, projekti za mlade „WegWeise“ i „WegWandel“ u Bremenskom kazalištu, kratka opera „Orpheus Moments“, praizvedena u sklopu Biennale Musica u Veneciji te scenski pjesnički recital „Diary of a Man Who Disappeared“ u Bavarskoj državnoj operi. Godine 2023. osvojila je nagradu Götz Friedrich za produkciju „Tri Sestry“ Petera Eötvösa u Kazalištu Hagen.

U sezoni 2024./25. režirala je, među ostalim, dječju operu „Frank and Bert“ Chrisa Naylor-Ballesterosa u Bavarskoj državnoj operi, „Pepeljugu“ Gioachina Rossinija u Kazalištu Hagen i „Salomu“ Richarda Straussa u Državnom kazalištu Weimar.