Gabriela Hrženjak

Gabriela Hrženjak

U ovoj sezoni

(Varaždin, 1998.)

Diplomirala je pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi mr. art. Lidije Horvat Dunjko, red. prof. art. Srednju glazbenu školu pohađala je u Varaždinu u razredu mr. prof. Valentine Geci Koren. Nakon uspješnog maturalnog koncerta, upisala je pjevanje na Akademiji za glasbo u Ljubljani, gdje je studirala tri godine u klasi doc. mag. art. prof. Barbare Fürst. Tijekom svojeg obrazovanja natjecala se na brojnim državnim i međunarodnim natjecanjima s izvrsnim rezultatima, uključujući:

– „Lav Mirski“ (Osijek, 2015)

– Međunarodno pjevačko natjecanje (Maribor, 2016)

– „Daleki akordi“ (HNK Split, 2016)

– „Giovani Musicisti – Citta di Treviso” (Italija, 2017)

– „Jadranski akordi” (Kraljevica, 2017)

– „Bistrički zvukolik“ (Marija Bistrica, 2018)

– „Slovensko državno natjecanje TEMSIG” (2019)

– „Lions Grand Prix” (Rijeka, 2019)

– Međunarodno natjecanje „Vera Kovač Vitkai” (Novi Sad, 2021)

– „13. međunarodno natjecanje Lirico Citta’ di Brescia omaggio a Maria Callas“ (Italija, 2021)

– 10. hrvatsko natjecanje mladih glazbenih umjetnika „Papandopulo“ (Zagreb, 2022)

– Međunarodno pjevačko natjecanje „Zinka Milanov” (HNK Rijeka, 2022)

– 7. međunarodno pjevačko natjecanje „Otto Edelmann” (Beč, 2022)

– Međunarodno natjecanje „Ottavio Ziino” (Rim, 2023)

Nastupala je kao solistica u Hrvatskoj i inozemstvu. Izdvajaju se nastupi na Varaždinskim baroknim večerima s Varaždinskim komornim orkestrom. Surađivala je s Gudačkim kvartetom Rucner, Tamburaškim orkestrom HRT-a, Riječkim simfonijskim orkestrom, Simfonijskim orkestrom u Lienzu, Državnim orkestrom Braunschweig, Komornom filharmonijom Webern i Državnim orkestrom Košice.

Surađivala je s dirigentima kao što su Peter Valentovič, Simon Krečič, Siniša Leopold, Darijan Ivezić, Luka Vukšić, Matija Fortuna, Gerald Maira, Vladimir Kiradijeb, Vinicius Kattah i Srboljub Dinić. Uloge koje je tumačila uključuju solo za soprana u Orffovoj kantati „Carmina Burana”, Vilu u Massenettovoj operi „Pepeljuga“, Mollie u Kuljerićevoj „Životinjskoj farmi“, kraljicu Roxane iz opere „Kralj Roger“ Karola Szymanowskog, ulogu Druge Žene u operi “Dido i Eneja” Henryja Purcella, božicu Veneru iz opere “Amfitrion” Borisa Papandopula, te Kate Pinkerton u operi “Madama Butterfly” Giacoma Puccinija. Redatelji s kojima je surađivala uključuju Marina Blaževića, Krešimira Dolenčića, Kristinu Grubišu i Marija Kovača.

Kazališta u kojima je nastupala uključuju HNK u Zagrebu, HNK u Varaždinu, HNK Ivana pl. Zajca, Veliku dvoranu Vatroslava Lisinskog, Theatre Ghione u Rimu, Slovačko Narodno kazalište u Košicama, Mađarsku državnu operu u Budimpešti te Državno kazalište Braunschweig.