Jug Đorđević

Rođen je 1993. godine u Vranju. Osnovno i srednje obrazovanje završio u rodnom gradu. U drugoj godini srednje škole postao je stipendist Američkog konzulata, te treću godinu srednje škole završava u Rochesteru (SAD). Tijekom tog razdoblja pohađa i School of the Arts u istom gradu.

Diplomirao je kazališnu i radijsku režiju na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu u klasi prof. Nikole Jevtića i Dušana Petrovića. Tijekom studija režira djelo S. Radojković Chatroom – pogrešan profil (2014) u Omladinskom pozorištu DADOV, a u isto kazalištu režira i dio omnibusa Triptih za tinejdžera (2016) S. Madžarevića. Diplomsku predstavu Kaskader autora S. Madžarevića režirao je na jubilarnom desetom Festivalu internacionalnog studentskog teatra u Beogradu.

Na festivalu “Borini Dani” 2015. godine u Vranju režirao je scensko čitanje drame Ilustrovana enciklopedija nestajanja B. Kneževića, nagrađene na Sterijinom pozorju za originalni dramski tekst. Radio kao asistent režije na produkcijama u Pozorištu na Terazijama (Mamma Mia i Fantom opere), Narodnom pozorištu u Beogradu (Marija Stuart i Cyrano) te na autorskom projektu Carstvo nebesko u koprodukciji BITEF-a i beogradskog Pozorišta.

Preveo je i četiri drame s engleskog jezika: Crvena Johna Logana, Asocijalni Bogdana Georgescua, Svjetla soba zvana dan Tonyja Kushnera, Tamo Marka Ravenhilla.

Prvu profesionalnu režiju potpisuje u Pozorištu “Bora Stanković” u Vranju na predstavi Kepler 452-b po tekstu Tijane Grumić. Navedena predstava nagrađena je Specijalnom nagradom za novu kazališnu osjećajnost na 54. Festivalu profesionalnih pozorišta Srbije “Joakim Vujić” u Novom Pazaru te odabrana u selekciji 63. Sterijinog pozorja 2018. godine. Iste godine režira djelo O. Obradovića Kako održavati fikus u Narodnom pozorištu u Užicu, a predstavom Triptih o radnicima (tekst: S. Radojković, S. Madžarević i T. Grumić) otvara se novo Gradsko pozorište u Čačku. U prosincu 2018. godine režira djelo Dolce vita Jelene Paligorić u Operi i pozorištu “Madlenianum.”

Na 55. Festivalu profesionalnih pozorišta Srbije u Kraljevu nagrađen je za režiju predstava Sumnja i Triptih o radnicima. U 2019. godini potpisuje režiju predstave Nečista krv u dramatizaciji Tijane Grumić (Pozorište “Bora Stanković” u Vranju) za koju dobiva Nagradu za najbolju režiju na 5. Pozorišnom proleću u Šapcu. Za Pozorište u Nišu postavlja djelo Jedan Edip A. Nascimenta Roze. U Beogradskom dramskom pozorištu režira predstavu R. W. Fassbindera Kišne kapi na vrelom kamenju, a za NP u Somboru postavlja predstavu Tramvaj zvan žudnja Tennesseeja Williamsa, koja na festivalu u Rakovici dobiva grand prix nagradu. U Gradskom pozorištu u Čačku režira djelo O Gilgamešu Tijane Grumić, a u Kraljevačkom pozorištu Fleke iste autorice. Režirao je i Osvrni se u gnjevu Johna Osbornea te predstave Uspavanka za Aleksiju Rajčić (Narodno pozorište u Beogradu), koja na 68. Sterijinom pozorju dobiva Nagradu za najbolju predstavu, najbolji dramski tekst i glumačko ostvarenje. Režira i Molièreov klasik Mizantrop (Beogradsko dramsko pozorište). U 2023. godini postavlja autorski projekt s Tijanom Grumić pod nazivom Ništa nećemo zaboraviti u produkciji Heartefacta u Beogradu te praizvedbu djela Cristopher Thomas Night Petra Mihajlovića u Knjaževsko-srpskom teatru u Kragujevcu. Williamsova Mačka na vrućem limenom krovu prva mu je režija u Hrvatskom narodnom kazalištu Split.