Bariton Kevin Greenlaw glazbeno je obrazovanje započeo u svome rodnome gradu, St. Charles Missouri, nastavio u New Yorku pri glazbenoj školi Eastman, a završio na magisteriju u Glasgowu u Kraljevskom konzervatoriju Škotske. Po završetku školovanja postaje dio ansambla prestižne Nacionalne opere u Parizu, u sklopu programa mladih umjetnika, gdje je nastupio u nekoliko uloga, poput: Morales (Bizet: „Carmen”), Juan (Massenet: „Don Quichotte”) te Kuligin (Janáček: „Katya Kabanova”).
Nakon Pariza, pridružuje se ansamblu Opere Dortmund gdje debitira u nekoliko ključnih baritonskih uloga, poput Grofa („Figarov pir”), Marcella („La Bohéme”) te naslovne uloge u operama „Don Giovanni” i „Evgenij Onjegin”.
Njegova ga je karijera odvela pozornicama velikih europskih opernih kuća. Ključne uloge za Greenlawa bile su ona Oresta u Gluckovoj operi „Ifigenija na Tauridi” u Komische Oper Berlin, Pelleasa u Debussyjevu „Pelléas i Mélisande” na Glyndebourne Opera festivalu, Danila u Lehárevoj operi „Vesela udovica” u Nacionalnoj operi u Larraineu te Figara u Rossinijevom „Seviljskom brijaču” u operi Angers-Nantes. Njegov najnoviji uspjeh naslovna je uloga u Thomasevu „Hamletu” u Nantes i Rennes Operi. Od 2016. godine živi u Finskoj gdje se počinje afirmirati i u mjuziklu. Debitirao je u Finskoj nacionalnoj operi kao Fantom u „Fantomu iz opere” Andrewa Lloyda Webbera.
Kao solist nastupao je s prestižnim finskim orkestrima poput Tempere filharmonije i Turku filharmonije.