Diplomirana glumica Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu koja je svoje prve kazališne uloge ostvarila na daskama HNK-a Ivana pl. Zajca u svojoj rodnoj Rijeci kao desetogodišnja djevojčica, tada pohađajući kazališnu radionicu „Malik”.
Na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu imala je priliku ostvariti brojne raznovrsne uloge u ispitnim produkcijama poput Linde u Ibsenovoj „Nori“, Lady M iz Shakespeareovog „Macbetha“, preko Krležine Melite i Čehovljeve „Olge“ sve do diplomske predstave i uloge gospođe Roth iz drame „Mučenik“, pisca Mariusa von Mayenburga. Nakon završetka Akademije prvu profesionalnu kazališnu ulogu ostvarila je u Satiričkom kazalištu „Kerempuh“ u predstavi „6 likova traži autora” u režiji Olivera Frljića, a zatim je zaigrala na daskama zadarskog HNK-a u predstavi „Slučaj Mersault” u režiji Vinka Radovčića. Posljednja kazališna uloga ostvarena je u nezavisnom angažmanu, eksperimentalnom glumačkom laboratoriju pod nazivom „Ljubav u afteru” mladog dramaturga Mihovila Rismonda. Prvo iskustvo pred kamerom imala je u suradnji s Vinkom Brešanom na njegovom posljednjem filmu „Koja je ovo država” te dramskoj seriji „Crno-bijeli svijet” Gorana Kulenovića, a potom su se nanizale epizodne uloge u serijama produkcijske kuće Nove TV („Na granici“, „Drugo ime ljubavi“, „Kumovi“). Ostvarila je uloge i u kratkometražnim filmovima „Poči(ni)telj” redatelja Gorčina Zeca i „Ne gledaj iza” čiju režiju potpisuje Bruno Mustić.
Upoznata je s Čehovljevom metodom čiji je četvrti modul imala priliku usavršiti u Grožnjanu pod vodstvom akademske glumice Suzane Nikolić.
Prije upisa Akademije završila je studij novinarstva na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, smjer novih medija i televizije. Fluentno govori engleski jezik, a voli istaknuti i vještine kao što su acro yoga, jahanje, streljaštvo i pjevanje koje je usavršavala s pjevačicom Tenom Vodopijom.