LUCIJA JELUŠIĆ ŠIMATOVIĆ

Lucija Jelušić Šimatović

Lucija Jelušić Šimatović (1995., Zagreb) nakon završene srednje škole upisuje studij Glazbene pedagogije na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je i magistrirala 2019. godine. S diplomskim radom na temu „Uloga glazbe u terapiji djece s poremećajima iz spektra autizma“ sudjeluje i izlaže na Međunarodnoj konferenciji „Psychology and Music – Interdisciplinary Encounters“, a povodom toga, spomenuti se rad objavljuje u dvojezičnoj knjizi rezimea „Psychology and Music – Interdisciplinary Encounters“. Studij Pjevanja upisuje 2016. godine te ga uspješno završava 2021. godine u klasi prof. Martine Zadro na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.

Godine 2018. debitirala je na pozornici Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu u suradnji Muzičke akademije i Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, u ulozi Despine u operi „Così fan tutte“ Wolfganga Amadeusa Mozarta u režiji Dore Ruždjak Podolski, pod dirigentskom palicom mladog dirigenta Mare Rice. Iste godine debitirala je u Gradskom kazalištu Komedija u ulozi Marie u mjuziklu „Byron“ Darka Domitrovića, u režiji Ivane Čoh pod vodstvom maestra Dinka Appelta i Davora Kelića.

Od 2018. aktivno se bavi izvođenjem mjuzikala pa iste godine debitira u ulozi Éponine u mjuziklu „Les Misérables“ Claudea – Michela Schönberga u suradnji s Međunarodnim kazalištem CornerstoneArts Hrvatska u režiji američkog redatelja Richarda Monteza. Godine 2018. sudjeluje kao solistica u dvije glazbeno – scenske produkcije Muzičke akademije u Zagrebu – ponovljenoj produkciji opere „Così fan tutte“ te scenskoj izvedbi ciklusa pjesama „Des Knaben Wunderhorn“ Gustava Mahlera u režiji švicarskog režisera Mathiasa Behrendsa, a pod ravnanjem maestra Mladena Tarbuka.

Iste godine sudjeluje u produkciji operete „Grofica Marica“ u ulozi Lise u Gradskom kazalištu Komedija u režiji Ozrena Prohića pod vodstvom maestra Krešimira Batinića i Davora Kelića.
Godine 2018. nastupa u sklopu ciklusa „Sfumato“ kao solistica u „Rekvijemu“ Gabriela Fauréa sa zborom Hrvatske radiotelevizije pod dirigentskom palicom maestra Roberta Homena. Iduće godine nastupila je na Festivalu Ljetnih večeri u suradnji s Hrvatskim narodnim kazalištem u Zagrebu. Godine 2021. debitirala je u profesionalnoj produkciji Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu kao Frasquita u operi „Carmen“ Georgesa Bizeta, u režiji Arnauda Bernarda, pod dirigentskom palicom Aleksandra Kalajdžića. Iste godine sudjeluje u profesionalnoj produkciji Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, u ulozi Pastorella u operi „Tosca“ G. Puccinija pod dirigentskom palicom Alle Kulbabe. Naredne godine utjelovila je ulogu Pepeljuge u mjuziklu „Pepeljuga“ u Gradskom kazalištu Zorin Dom u režiji Sanje Hrnjak za koju je iste godine nominirana za Nagradu hrvatskog glumišta.

Dobitnica je brojnih nagrada od kojih se ističu: prva nagrada u kategoriji solo pjevanja na Državnom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa u Dubrovniku, prva nagrada na Međunarodnom natjecanju solo pjevača „Bruna Špiler“ u Crnoj Gori, prva nagrada na Međunarodnom natjecanju solo pjevača „Lav Mirski“ u Osijeku, druga nagrada na natjecanju mladih pijanista „Cittá di Moncalieri“ u Torinu.

Dobitnica je Rektorove nagrade za 2016., 2017. i 2018. godinu, Dekanove nagrade za 2018. godinu te posebne Rektorove nagrade za individualni, znanstveni i umjetnički rad 2020./2021.
Pjevala je uz brojne hrvatske orkestre kao što su: Orkestar Hrvatske radiotelevizije, Tamburaški orkestar HRT-a, Orkestar Hrvatskog narodnog kazališta Zagreb i Orkestar Gradskog kazališta Komedija.