Nina Dominko svojim vatrenim, dinamičnim i razigranim pjevanjem inspirira domaću i inozemnu publiku. Svojim voluminoznim koloraturnim sopranom doseže zavidne pjevačke visine, obavijene baršunom anđeoske miline.
U posljednje dvije sezone debitirala je kao Giulietta (V. Bellini, I Capuleti e i Montecchi), Adina (G. Donizetti, L’elisir d’amore), Zerbinetta (R. Strauss, Ariadne auf Naxos) u SNG Opera i balet Ljubljana te se predstavila kao La Regina na velikoj pozornici Teatra Verdi u Trstu (W. A. Mozart, Mozartiade).
Njezine scenske kreacije uključuju uloge kao što su Olympia (J. Offenbach, Les contes d’Hoffmann), Kraljica noći (W. A. Mozart, Die Zauberflöte). Također je nastupila u ulogama kao što su Sestra Constance u Poulencovoj operi Razgovori karmelićanki, Rosina u Rossinijevoj komičnoj operi Seviljski brijač, Norina u Donizettijevoj komičnoj operi Don Pasquale, Violetta u Verdijevoj operi La traviata, Blondchen (W. A. Mozart, Die Entführung aus dem Serail), Adela u Straussovoj opereti Šišmiš, Prva vila iz Dvořákove lirske opere Rusalka, Princeza u Cuijevoj operi bajci Mačak u čizmama.
Dobitnica je brojnih nagrada na pjevačkim natjecanjima. 2019. godine osvojila je 3. mjesto na međunarodnom pjevačkom natjecanju “Bellano paese degli artisti” u Italiji, a 2018. godine osvojila je 1. mjesto na međunarodnom pjevačkom natjecanju “Lav Mirski” u Osjeku. Godine 2012. dobila je studentsku Prešernovu nagradu za izvanredne pjevačke nastupe na opernim i koncertnim pozornicama. Također, 2010. godine bila je polufinalistica Međunarodnog pjevačkog natjecanja Ondina Otta u Mariboru.
Završila je studij pjevanja na Akademiji u Ljubljani sa “Summa cum laude” kod prof. Pije Brodnik. Završila je i studij glazbene pedagogije na Pedagoškom fakultetu u Mariboru. Uči i kod svjetskih pjevača (V. Garcia Sierra, B. Fink, M. Lipovšek, C. Spencer, S. McCoy).
Pjevala je solističke uloge u Orffovoj scenskoj kantati Carmina burana, Mozartovoj Spatzenmesse, K. 220, Haydnovoj Missi brevis te u komornoj operi Imaginary reality. Nastupila je i kao solistica s Orkestrom Slovenske vojske i Simfonijskim orkestrom SNG Maribor na Božićno-novogodišnjem koncertu, na koncertu Operne noći u Gradskom parku te kao gošća u Oderzu u Italiji, kao i u Carmini burani za Ljubljana festival.
Surađivala je s renomiranim slovenskim dirigentom Markom Letonjom, kao Kraljica noći u koncertnoj izvedbi opere Die Zauberflöte u HNK-u Osijek; s Vojvođanskim simfonijskim orkestrom i Slovenskom filharmonijom.