Alt/mezzosopran Sonja Runje usavršava se kod Eve Blahove u Bratislavi od 2014., nakon što je s pohvalama diplomirala solo pjevanje na izvođačkom opernom smjeru na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu u razredu Martine Gojčete Silić.
Glazbenu naobrazbu počela je 2007. učeći solo pjevanje u klasi Sanje Erceg Vrekalo u srednjoj Glazbenoj školi Josip Hatze u Splitu.
Tijekom sezone 2016./2017. tumačila je uloge Sesta (W. A. Mozart: La Clemenza di Tito) u Moravsko-sleškom narodnom kazalištu (Ostrava, Republika Češka), Orlofskog (J. Strauss ml.: Šišmiš ) i Tolomea (G. F. Handel: Julije Cezar u Egiptu) u HNK-u Ivana pl. Zajca u Rijeci te Princezu Nicolettu (S. Prokofjev: Zaljubljen u tri naranče) u HNK-u Zagreb, a sa Zagrebačkom Filharmonijom pod ravnanjem Davida Danzmayra sudjelovala je u izvedbi 2. simfonije G. Mahlera.
Od uloga koje je do sada ostvarila izdvajaju se Čarobnica (H. Purcell: Didona i Enej), Orfej (Ch. W. Gluck: Orfej i Euridika), Olga (P. I. Čajkovski: Evgenij Onjegin ), Mércèdes (G. Bizet: Carmen), Mačak u dječjoj predstavi Mačak u čizmama (adaptaciji opere Talijanka u Alžiru G. Rossinija) te koncertna izvedba Rigoletta G. Verdija u kojoj je pjevala ulogu Maddalene.
Često nastupa kao koncertna solistica, a među značajnijim djelima u kojima je do sada na stupila nalaze se Rekvijem i Missa Brevis W. A. Mozarta, Gloria i Stabat Mater A. Vivaldija, Stabat Mater G. B. Pergolesija, Mesija i Dixit Dominus G. F. Händela, Božićni oratorij C. Saint-Saënsa, 9. simfonija L. van Beethovena te kantate Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11 i Süßer Trost, mein Jesu kömmt, BWV 151) s orkestrima poput Zagrebačke filharmonije, Zagrebačkih solista, Hrvatskog baroknog ansambla, Dubrovačkog simfonijskog orkestra, Crnogorskog simfonijskog orkestra i drugih.
Uz redovno obrazovanje pohađala je i brojne profesionalne, majstorske tečajeve i seminare. Bavi se i tehnikom akrobacija na svili koju koristi i tijekom opernih nastupa.