Započeo s oblikovanjem svjetla 1980. godine na Festivalu Salzburg s Herbertom von Karajanom.
Nakon magisterija oblikovanja svjetla u Münchenu u Njemačkoj 1984. i na Sveučilištu Stanford u SAD-u 1987., radio je kao slobodni umjetnik oblikovatelj svjetla i scenograf više od 25 godina.
Docent je na studijima oblikovanja svjetla i scenografije na Sveučilištu primijenjenih znanosti St. Pöltenu u Austriji, Sveučilište u Beču, Sveučilište u Solunu u Grčkoj, Sveučilište u Abu Dhabiju.
Radio je u timu s umjetnicima kao što su Herbert von Karajan, Giancarlo del Monaco, Pierre Luigi Pizzi, Luise Pascal, Hugo de Ana, Werner Herzog, Gustav Kuhn, Wolfgang Wagner, Margareta Wallmann, Flávio Trevisan, Harry Kupfer, Marin Blažević i dr.
Bilježi rad na operama: „Aida“, „Manon Lescaut“, „Falstaff“, „Otello“, „Otello“ (Rossini), „La Bohème“, „Carmen“, „Tosca“, „Lohengrin“, „Parsifal“, „Prsten Nibelunga“, „Tannhäuser“, „Attila“, „Peter Grimes“, „Pikova dame“, „Turandot“, „Trubadur“, „Andrea Chénier“, „Macbeth“, „Mefistofele“, „Triptih“, „Don Carlo“, „Don Giovanni“, „Tristan & Izolda“ i dr.
Surađivao je na produkcijama u operama u gradovima svijeta kao što su: New York, Los Angeles, Rim, Napulj, Torino, Genova, Tokio, Osaka, Seul, Madrid, Barcelona, Monte Carlo, Nica, Pariz, Nantes, Beč, Salzburg, Bregenz, München, Hamburg, Berlin, London, Beograd, Maribor.
Osim što je imao prilike raditi u svim većim kazalištima na svijetu, radio je i na festivalima poput Salzburga, Bayreutha, Verone, Pesara, Bregenza.
Posebno zadovoljstvo bilo mu je raditi oblikovanje svjetla za velike događaje kao što su Olimpijske igre u Ateni ili Janadriyah Show u Rijadu.
Često radi i na području arhitekture i krajobrazne rasvjete.
Samo svjetlo čini ljepotu vidljivom, kaže Zoubek.