PSi#26: CRISES OF CARE: ACT RESPOND ENGAGE/ PSi#26: KRIZA BRIGE: REAGIRAJ ODGOVORI UKLJUČI SE


7. srpnja – 11. srpnja 2020.

Godišnja konferencija članova organizacije Performance Studies International.

Organizator: Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca Rijeka

Partneri: RIJEKA 2020, Sveučilište u Rijeci

 

PSi (Performance Studies international) profesionalna je udruga s dugogodišnjom tradicijom promicanja komunikacije i razmjene među umjetnicima, misliocima, aktivistima i akademicima koji rade na području izvedbe i izvedbenih umjetnosti.

Godišnja konferencija sastoji se od brojnih izvedbenih programa, praktičnih sesija, radionica i instalacija. Ima važnu ulogu u olakšavanju veza između znanstvenika i praktičara koji rade na različitim mjestima u svijetu te u daljnjem razvoju našeg razumijevanja predmeta koje studiramo i rada koji stvaramo, kao i same studije izvedbe, iz međunarodne perspektive. PSi konferencije imaju za cilj poticanje razvoja izvedbenih studija na načine koji su inkluzivni i omogućuju onima koji sudjeluju u transformaciji onoga što studije izvedbe mogu biti. Ovakva PSi događanja kreativno istražuju nove, često performativne načine inscenacije interakcije između teorije i prakse, lokalnog i globalnog.

U 2020. godini, u okviru programa Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture, PSi organizira 26. godišnju konferenciju mreže PSi, čije će se brojne aktivnosti baviti temom krize brige i mogućim odgovorima na nju djelovanjem i angažiranjem. PSi# 26: Crises of Care: Act, Respond, Engage bit će uobličena u šest simpozija razrađenih oko aktualnih tema migracija, rada, ekološkog urušavanja i upravljanja resursima u zajedničkome, globalnom društvu. Svaki od simpozija polazi od zajedničkog temeljnog pitanja zašto čin brige u kriznim vremenima postaje radikalan čin i svaki će oblikovati kuratorski tim znanstvenika i praktičara. Niz aktivnosti, od prezentacija znanstvenih radova do izvedbenih formi i okruglih stolova, potaknut će razmišljanje o kritičnim praksama brige na različitim razinama, od institucionalne do interpersonalne, povijesne i hermeneutičke, performativne i pragmatične, s ciljem konvergencije, ali i produktivnog razmimoilaženja.