Neva Rošić režira “Variazioni enigmatiche” / “Enigmatske varijacije” Érica-Emmanuela Schmitta čija se premijera sprema u petak 10. prosinca na sceni Dram(m)a centra “Zajc” u 19,30 sati.
Dramski prvak Aleksandar Cvjetković u ulozi je pisca nagrađenog Nobelovom nagradom i uživa raditi „teatar riječi koji je u posljednje vrijeme u velikoj mjeri i zaboravljen“.
Kada smo ga između dviju proba na kojima se zahuktavala prava drama, upitali o radu na predstavi, o suigri s Mirkom Soldanom u ulozi novinara, o radu s Nevom Rošić te što spremaju publici, odgovorio je:
“Moraš se vratiti riječi i sugovorniku da zaokupiš publiku bez sve te nametnute histerične akcije koja je izmakla kontroli svih nas iz „stare škole“. Mirka Soldana „otkrio“ sam,nakon nekoliko predstava u kojima smo igrali, kao izvrsnog partnera, a nadam se da sam i ja njemu.
Zanimljivo mi je pratiti imam li još u svojim godinama snage za ovakvu ulogu, mogu li imati sve pod kontrolom i svladati toliki zadatak. Ova predstava zahtjevnija je za igranje od nekih Shakespeareovih tirada. Za ovakvu predstavu treba ponovno uvježbati ono što smo radili kod profesora Tonka Lonze, a sada opet radimo s Nevom. Pitanje je govornog aparata, tehnike, logike, brzine i daha za izgovoriti sve te riječi, gusto napisanih pet stranica teksta, a sve to treba imati svoju dinamiku i privlačnost i šutnje i emocije najviše. Vrlo se rado i često sjetim Lonzinih predavanja i rečenica koje upućuju na rad teatra riječi.
Neva Rošić je vrlo pažljiv slušatelj i korektor, ništa joj ne može promaći, ona je u izvrsnoj formi.
Publici spremamo psihološki krimić koji u sebi sadrži i ljubav i razočaranja i izdaju i napade i obrane i smrti…”
Razgovarala Andrea Labik