Talijanski scenograf i pedagog, Dario Gessati se rodio u Milanu 1976. gdje je i diplomirao scenografiju na Akademiji lijepih umjetnosti Brera.
Od 2003.godine započinje suradnju s brojnim kazalištima, kostimografima i scenografima. 2004. autor je kostima i scenografije za operu Flaminio Pergolesija, u režiji Michaela Znanieckija na festivalu Pergolesi-Spontini. Iduće godine kreira kostime za Verdijevu operu Otelo u Ankari.
Godine 2008. radi scenografiju za balet Giselle Adama u režiji Beppea Menegattija i koreografiju Carle Fracci na ljetnoj pozornici Rimske Opere u Karakalinim termama. Iste godine započinje suradnju s redateljem i piscem Arturom Cirillom i radi mnoge scenografije za njegove projekte, među kojima se ističe ona za Shakespeareovog Otela za koju dobiva nagradu za najboljeg scenografa u 2010.godini. U svojim radovima teži dočarati svu raskoš pojedinog opernog, dramskog ili baletnog djela, ne bježeći od spektakularnosti.
U narednim godinama je autor mnogih scenografija ne samo za opere nego i za dramske predstave među kojima se ističe scenografsko rješenje za komediju Molierea Škrtac za Teatro Stabile u Napulju, i dramu Tko se boji Virginie Woolf Albeeja te komad Williamsa Mačka na vrućem limenom krovu za kazalište u Firenci. Od ostalih scenografija značajne su one operne: Bellinijevu Normu i Bizetovu Carmen u regionalnom kazalištu u Parmi.
Tijekom godina kontinuirano surađuje i s drugim talijanskim kazalištima, a od 2003. radi u Scenografskom laboratoriju Rimske Opere, a od 2015. je docent scenografije na Dramskoj akademiji Silvio D’Amico u Rimu, kao i na Akademiji lijepih umjetnosti Sassari Mario Sironi.