Ohad Naharin: Ples ne treba verbalizirati da bi ga razumio i osjetio

14. studenoga 2025.

Pred premijeru jednog od najočekivanijih plesnih događaja u 2025., „Venezuele“, u kazališnom foajeu gostovao je koreograf predstave i jedno od najvažnijih imena suvremenog plesa, Ohad Naharin. Kroz razgovor s novinarom, kritičarom i kolumnistom Branimirom Pofukom, izraelski umjetnik publici je otkrio više o nastanku „Venezuele“, skrivenim značenjima svoje umjetnosti, esenciji plesa, ponavljajući još jednom svoje stavove vezane uz trenutnu situaciju u Izraelu.

Susret je otvorila intendantica Dubravka Vrgoč koja je istaknula kako je susret priređen „iz potrebe da promoviramo teatar kao mjesto dijaloga i susreta, kao demokratično mjesto, jer našem kazalištu, kao i ansamblu, znači mnogo da osjetimo sve perspektive.“ Prepustivši riječ Branimiru Pofuku i Ohadu Naharinu, publika je dobila priliku čuti kako „Venezuela“ svoje ime duguje igri riječima u hebrejskom jeziku, kako su za ples potrebni jedino vrijeme, prostor i tijelo, ali i da je cijeli ovaj razgovor – prožet mišlju da „ples ne treba verbalizirati da bi ga razumio i osjetio“ – nije bio usmjeren prema razotkrivanju djela, već isključivo prema tome da mu jednostavnije pristupimo sutra.

Premijera „Venezuele“ na rasporedu 14. studenog u 19,30. Reprize su na programu 15., 17., 19., 21., 22. i 24. studenoga. Ulaznice su dostupne na blagajni ili putem mrežnih stranica riječkog „Zajca“.

Generalni pokrovitelj Baleta
Erste