Mezzosopran (Rijeka, 1995.) svoje prve profesionalne nastupe ostvarila je u riječkoj Operi HNK-a Ivana pl. Zajca 2016. godine u ulogama Giovanne u Verdijevu „Rigolettu“ i Berte u Rossinijevu „Seviljskom brijaču“. Od 2021. godine članica je Opernog studija „Giorgio Surian“ te nastupa u nekoliko opernih predstava u riječkome kazalištu: Mercedes u Bizetovoj operi „Carmen“, koju je interpretirala i u pulskoj Areni s ansamblom riječke Opere u sklopu festivala Ljetna klasika, Lola u Mascagnijevoj operi „Cavalleria rusticana“, Flora u Verdijevoj operi „La Traviata“, Suzuki u Puccinijevoj operi „Madama Butterfly“, Stéphan u Gounodovoj operi „Romeo i Julia“, Colombina u Busonijevoj operi „Arlecchino“.
Osim opernih i koncertnih nastupa, velika strast su joj lied i sakralna djela. Uz orkestar i zbor Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu nastupala je u Rossinijevu oratoriju „Petite messe solenelle“, Gounodovu oratoriju „Mors et vitae“, Bernsteinovoj I. simfoniji, Beethovenovoj IX. simfoniji, Mozartovoj Krunidbenoj misi, Pergolesijevoj Stabat Mater dolorosa i Saint-Saënsovu Božićnom oratoriju.
Pohađala je seminare glazbenih umjetnika i pedagoga: Gerharda i Annemarie Zeller, Laure Aiken, Gastona Rivere, Graciele Araya, Dunje Vejzović, Marije Lyudko. Surađivala je s renomiranim umjetnicima poput Mladena Tarbuka, Tomislava Fačinija, Franza Antona Kragera, Paola Bressana, Yordana Kamdzhalova, Kallea Kuusave, Valentina Egela, Dore Ruždjak Podolski, Marina Blaževića, Mathiasa Behrendsa, Dražena Siriščevića, Saše Anočića, Krešimira Dolenčića, Huga de Ane.
Kao studentica istaknula se u nekoliko uloga ostvarenih unutar akademskih produkcija: Dorabella u Mozartovoj operi „Cosi fan tutte“ izvedenoj u zagrebačkome HNK, Princ i Maćeha Madame de la Haltière u operi „Cendrillon“ Julesa Masseneta izvedenoj u Koncertnoj dvorani „Blagoje Bersa“ te u glavnoj ulozi Napoleona u operi „Životinjska farma“ Igora Kuljerića izvedenoj u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog.
Za vrijeme školovanja osvojila je nekoliko nagrada na međunarodnim i državnim natjecanjima, od kojih se ističu: „Lav Mirski“ (2018.), Natjecanje učenika i studenata glazbe HDGPP (2017., 2019.), „Mikulaš Schneider-Trnavsky“ u Slovačkoj (2019.), Hrvatsko natjecanje mladih glazbenih umjetnika „Papandopulo“ (2022.), Međunarodno natjecanje „Zinka Kunc Milanov“ (2022.). Dobitnica je Rektorove nagrade za projekte „Così fan tutte“ (2017./2018.), „Dječakov čarobni rog“ (2018./2019.), „Pepeljuga“ (2019./2020.) i „Sestra Angelica“ (2020./2021.).
Diplomirala je solo pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesorice Martine Gojčeta Silić i apsolventica je Pravnog fakulteta u Rijeci. Glazbeno obrazovanje započela je u Glazbenoj školi Ivana Matetića Ronjgova u Rijeci kod profesorice Ingrid Haller.