Maria Matarranz de las Heras

Solistica Baleta, sporedne uloge

Počela je plesati u lokalnoj školi u svom rodnom Valladolidu. U dobi od 13 godina upisala je, a 2013. i diplomirala na Escuela Profesional de Danza de Castilla y León. Prvi posao dobila je u junior kompaniji Kayzer Ballet gdje je radila s koreografima poput Kena Ossole. U 21. godini započela je studij Superior Studies in Interpretation of Dance na prestižnom Conservatory Superior Danza María de Ávila, kroz koji je proširila i usavršila svoje znanje o pokretu. Na Konzervatoriju je značajno dobila na i plesačkoj zrelosti pripremajući i plešući koreografije Nacha Duata, Tonyja Fabrea i Fernanda Hernanda Magadana. Istovremeno je sudjelovala u više plesnih produkcija postavljenih u Kraljevskom Teatru u Madridu, Grand Teatru u Genevi, te nastupila na privatnom gala događanju slavnog Nizozemskog plesnog teatra.

U dobi od 23 godine, pridružila se Landes Theatreu Detmold, pod umjetničkim vodstvom Richarda Lowea, gdje je tijekom dvije godine ostvarila brojne glavne uloge (poput Clare u „Orašaru”). Riječkom Baletu pridružila se početkom sezone 2019./2020., a do sada je plesala u: „Orašaru“ Maura de Candije (vodeću ulogu Marije); „Allegru“, „Čipki“ i „Posvećenje proljeća“ Maše Kolar; „Plamtećoj vodi“ Andonisa Foniadakisa; „Odiseji“ Waltera Matteinija (glavnu žensku ulogu Penelope); te „Patetična“ Douglasa Leeja.