Povod četvrtom „Kritičkom glasu“, razgovoru publike i kritike o premijernoj predstavi ovaj je put bio baletni diptih Igora Kirova i Maše Kolar „Serenada” & „Allegro” u izvođenju Baleta HNK Ivana pl. Zajca. Sudjelovala je kritičarka, autorica i plesna umjetnica Iva Nerina Sibila.
„Jako lijepo zaokruženo – dva vrlo različita rada kojima je poveznica Bernstein. U prvom mi se svidjela skulpturalnost, volumen pokreta, smirenost, glavni protagonist koji je izvanredan plesač (Michele Pastorini). Imala bih pitanja oko specifičnije koreografije, razigranije, valjalo bi da su likovi razrađeniji. Mašina je koreografija razigrana, vlada veselje u muzikalnosti, doslovnost ulaska u igru dirigentske zvijezde. Kao da se govori – ovo je Glazba i koliko god plešemo, Beethovena ne možemo nadigrati, možemo mu se pokloniti. Autorski tim glazbu je uzdignuo na prvo mjesto. Svidjela mi se igra s objektima, stolice su dio žive igre. Ansambl odlično izgleda, moćno. Ono što volim vidjeti je dopuštanje da se vidi osobnost plesača – živi ljudi i stavovi na sceni. Tako se snažnije povezuju s publikom i zapravo – komuniciraju. To onda nije samo koreografski monolog”, kazala je Iva Nerina Sibila.
Dojam jedne gledateljice odnosio se na vizualni dio „Allegra”: „U drugom dijelu večeri impresionirala me scenografija, svjetleća linija koja se pojavljuje na stolicama, a kasnije se na videu spaja u jednu liniju. Vizual povezuje glazbu i koreografiju. A linija je i štapić dirigenta. Fasciniralo me to”.
Mnogi iz publike pohvalili su suradnju dvaju nacionalnih Baleta, riječkog i splitskog. Nekima je bilo žao što nisu poveli i svoju djecu tinejdžere smatrajući da bi im se „Serenada” & „Allegro” zasigurno svidjeli.
Predstavu možete pogledati reprizno 14, 15, 20. i 21. prosinca 2018.