Hrvatski je baletni koreograf, pedagog i plesač. Nakon završene baletne škole u Beogradu usavršavao se u École-Atelier Rudra Béjart u Lausannei. Posljednjih godina, zbog suvremenoga stila u kojem kombinira moderan i klasičan baletni izraz, koreografira za mnoge baletne institucije i kazališta: Plesnu akademiju u Zürichu, Mađarsku plesnu akademiju u Budimpešti, Berlinski državni balet, Slovensko narodno gledališče u Ljubljani i Mariboru; postavlja balet „Promijeni me“ (na glazbu J. S. Bacha, 2010.) za plesni festival Jacob’s Pillow u Massachusettsu, „Šeherezadu i njezine priče“ (N. Rimski-Korsakov, Z. Kodály, 2016.) za Latvijski nacionalni balet, solo za Aurélie Dupont u pariškoj nacionalnoj Operi, solo za Davida Hallberga (newyorški American Ballet Theatre), duet za Drew Jacoby i Rubinalda Pronka. Za ansambl u Augsburgu koreografirao balet „Okrunjen snom“ (Traumgekrönt, 2008.) nadahnut poezijom Rainera Marije Rilkea i baletno-operno djelo „Orpheus-Saitenschlag“ (2010.). U Tokyju je radio baletni projekt s prvacima Novoga nacionalnoga kazališta i koreografirao balet „Smrt i djevojka“ za Gradski balet. U Mađarskom narodnom kazalištu u Pečuhu koreografirao je „Change Back“ (2010.), u Nacionalnom baletu u Győru balet „Staklena kuća“ (2013.), u beogradskome Narodnom pozorištu balet u Verdijevoj operi „Moć sudbine“ (2009.), u novosadskome SNP-u „Carminu Buranu“ (2017.) Carla Orffa. U riječkome HNK-u s Mašom Kolar koreografirao je „Pour homme et femme / Za muškarca i ženu“ (2014.). Za isto kazalište radio je i nagrađene balete „Šeherezadu“ (2015) te „San ivanjske noći“ (2016.). U suradnji s Valentinom Turcu postavio je 2014. „Opasne veze“ na Dubrovačkim ljetnim igrama te „Romea i Juliju“ u Latvijskome nacionalnom baletu i (2015). Opernome kazalištu u Metzu u Francuskoj. Radio je balet u opereti „Kneginja čardaša“ (2016.) zagrebačkoga kazališta Komedije. S ansamblom zagrebačkoga HNK-a postavio je 2008. kraće baletno djelo „Idi vidi“ na glazbu Johanna Sebastiana Bacha, a 2010. balet nadahnut stihovima Dobriše Cesarića „Tišina mog šuma“ na glazbu Anite Andreis. Za balete „Ana Karenjina“ (2014.) i „Gospoda Glembajevi“ (2017.) u izvedbi Baleta zagrebačkoga HNK-a dobio je 2015. i 2017. Nagradu hrvatskoga glumišta za najbolju koreografiju