Scenografkinja je, kostimografkinja te samostalna umjetnica. Magisterij Likovne pedagogije te magisterij Medijskih umjetnosti i prakse (scenografski prostori) završila je na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Članica je HZSU-a, ULUPUH-a te HDLU Rijeka.

Sudjeluje kao scenografkinja ili kostimografkinja na brojnim kazališnim predstavama, od kojih ističe sljedeće projekte: scenografija za balet „Romeo i Julija“ (koreograf Jiri Bubeniček, HNK Ivana pl. Zajca), scenografija za predstavu „Bijeli Klaun“ (redatelj Luka Mihovilović, INK Pula), scenografija i kostimi za dječju predstavu „Bit će strašno kad porastem“ (redateljica Rajna Racz, Dječje kazalište Dubrava), scenografija za balet „Odiseja“ (koreograf Walter Matteini, HNK Ivana pl. Zajca), scenografija na predstavi „Enigmatske varijacije“ (redateljica Neva Rošić, HNK Ivana pl. Zajca, HNK Zagreb), scenografija baleta „San Ivanjske noći“ (koreograf Leo Mujić, HNK Ivana pl.Zajca), scenografija za predstavu „Dekameron“ (redatelj Luciano Delprato, HNK Ivana pl.Zajca), kostimografija za predstavu „Gamad“ (redateljica Natalija Manojlović, Plesni teater Ljubljana), kostimografija predstave „Gard“ (redatelj Dražen Krešić, Teatar & TD), scenografija i kostimografija za baletni diptih „Serenada i Allegro“ (koreografija Maša Kolar, Igor Kirov, HNK Split, HNK Ivana pl. Zajca), scenografkinja i oblikovateljica video projekcija na predstavi „Cabaret D’Annunzio“ (redatelj Gianpiero Borgia, HNK Ivana pl. Zajca), scenografija predstave „Gorski divovi“ (redatelj Paolo Magelli, HNK Ivana pl. Zajca), scenografija predstave „Majstor i Margarita“ (redateljica Selma Spahić, HNK Ivana pl. Zajca), scenografija predstave „Čuvaj se vuka ili Crvenkapica“ (redatelj Giorgio Amodeo, HNK Ivana pl. Zajca ), scenografija predstave „Miscellanea“ (redatelj Mario Brandolin, HNK Ivana pl. Zajca), scenografija predstave „Umorstva u pauzi za ručak“ (redateljica Paola Galassi, HNK Ivana pl. Zajca), kostimografija predstave „Sutra“ (redatelj Dražen Krešić, ADU Zagreb).

Također sudjeluje na raznim filmskim projektima kao scenografkinja, kostimografkinja, prop master, set dekoraterka. U tim domenama ističe sljedeće projekte: scenografkinja na snimanju kratkometražnog igranog filma „Daj da nam ljubav kaže sve o nama“ (redateljica Kristina Barišić, produkcija More Magnets), kostimografkinja na snimanju pilota za dugometražni igrani film „Glavonja“ (redateljica Marina Andree Škop, produkcija Pom Pom Film), scenografkinja i kostimografkinja na snimanjima kratkometražnih igranih filmova „Glavno jelo“ (redateljica Kristina Barišić, HAVC, Grad Rijeka), „Oblaci su daleko“ (redatelj Goran Nježić,HAVC, Grad Rieka), „Ples bijelog ljeta“ (redatelj Goran Nježić, B.A.K.A. productions), te kao prop master i set dekoraterka na snimanju prve sezone epohalne dramske serije „Hotel Portofino“ (produkcija Eagle Eye Drama, Drugi Plan), set dresser na snimanju pilot epizode za dugometražni film „The Dark Tower“ (produkcija Amazon, Pakt Media).