Douglas Lee bivši je prvak Stuttgart Balleta, a njegovi su baleti premijerno predstavljeni u baletnim kompanijama kao što su Stuttgart Ballet, Norveški nacionalni balet, New York City Ballet, Nederlands Dans Theater i dr.

Rođen u Engleskoj, Douglas je svoje baletno školovanje započeo u Arts Educational School u Londonu, a potom je dobio stipendiju za Kraljevsku baletnu školu, gdje je i diplomirao 1996. osvojivši nagradu „Alicia Markova”. Nakon školovanja pridružio se Stuttgart Balletu gdje je kao prvak (od 2002. godine) plesao brojne uloge u koreografijama Johna Cranka, Jiříja Kyliána, Johna Neumeiera, Hansa Van Manena, Glena Tetleyja, Georgea Balanchinea i Williama Forsythea.

Svoj koreografski debi imao je 1999. u sklopu platforme „Noverre Society mladi koreografi“, nakon čega slijedi niz radova za Stuttgart Ballet: „Viewing Room”, „Dummy Run”, „Leviathana”, „Nightlight“ itd. Njegova koreografija „Fanfare LX“ za Stuttgart Ballet preuzeta je u repertoar Staatsballetta Berlin. Za Norveški nacionalni balet kreirao je „Fractured Wake” i „5 for Silver”, za Kraljevski balet Flandrije koreografirao je „Rubicon Play”. „Lifecasting” postavljen na glazbu Stevea Reicha za New York City Ballet časopis Time Out NY proglasio je jednim od najizvanrednijih plesnih djela 2009. Ova koreografija preuzeta je za repertoar Stuttgart Baleta. Potom je stvorio „Minijature i Ariju“ za Stuttgart Ballet, „Souvenir“ za baletno kazalište Opere Perm, „Septet“ za Tulsa Ballet, „Iris i A-Life” za Ballett Zürich, „Chimera” za balet Augsburg, „Legia“ za NDT2 , „PianoPiece” za kazalište Dortmund, „Fade“ za balet Staatstheatera Mainz, „Pjesme za lutke“ za Nürnberg Ballet, „Ophelia“ za Ballet de l’Opéra national du Rhin i „Playground” za Atlanta Ballet.

Njegova kreacija „Snow was falling” za baletno kazalište Opere Perm, nagrađena je Zlatnom maskom za najbolju koreografiju u 2016. godini. Recentne kreacije obuhvaćaju „Earthlings“ za Les Grands Ballett Canadiens de Montreal, „Petruška“ na glazbu Igora Stravinskog za Ballett Nürnberg, kao i od kritike iznimno hvaljenu koreografiju „Naiada“ za Stuttgart Ballet.