Martina Gojčeta Silić

Debitirala je na koncertnoj pozornici 1995. uz Zagrebačku filharmoniju pod ravnanjem Kazushija Ona (Requiem W. A. Mozarta). Od tada redovito nastupa solistički sa Zagrebačkom filharmonijom, Zborom i Simfonijskim orkestrom HRT-a, Cantus Ansamblom, Hrvatskim baroknim ansamblom, Varaždinskim komornim orkestrom, Zagrebačkim solistima i dr., te je surađivala ili surađuje s dirigentima kao što su Dmitrij Kitajenko, Valerij Gergijev, Emanuel Villaume, Leopold Hager, Daniele Callegari, Milan Horvat, Nikša Bareza, Pavle Dešpalj, Vladimir Kranjčević, Tomislav Fačini, Vjekoslav Šutej, Ivan Repušić, Ivo Lipanović, Tonči Bilić, Enrico Dindo. Izvodi glazbu raznih stilskih razdoblja, od baroka do suvremenih autora, pa redovito gostuje na festivalima kao što su Dubrovačke ljetne igre, Osorski festival, Glazbene večeri u sv. Donatu, Varaždinske barokne večeri, Muzički biennale Zagreb, Glazbena tribina HDS-a. Od 1996. i uloge Maddalene u Verdijevom Rigolettu prisutna je i na opernoj sceni; ističu se uloge Elvire u Don Giovanniju, Santuzze u Cavalleriji rusticani, Fenene u Nabuccu, Marfe u Hovanščini i Olge u Evgeniju Onjeginu. Dobitnica je niza nagrada u domovini, među kojima su nagrade Milka Trnina HDGU-a i Vladimir Nazor za 2014. godinu. Snimila je nekoliko nosača zvuka; tri su ovjenčana Porinom: Hrvatska misa B. Papandopula, Osorska trilogija B. Papandopulo/B. Šipuš, Hrvatske božićne pjesme u obradi T. Uhlika. Zaposlena je kao redovita profesorica na Odsjeku za Pjevanje Muzičke akademije u Zagrebu.