DRAMATIČNI KONCERT RIJEČKOGA SIMFONIJSKOG ORKESTRA “SCHÖNBERG, BRAHMS” SNAŽNO DOJMIO PUBLIKU: “FASCINANTNO ISKUSTVO!”

17. svibnja 2022.

Publika je gromovitim pljeskom nagradila Schönbergovo „Iščekivanje” i Brahmsovu Prvu simfoniju kako su ih izveli mezzosopranistica Dubravka Šeparović Mušović, u prvom dijelu koncerta, i glazbenici Riječkoga simfonijskog orkestra pod ravnanjem šefa dirigenta Valentina Egela. Svakim atomom, emocijom i zadnjom kapljicom znoja donijeli su publici istinski posebno koncertno iskustvo o čemu svjedoče i komentari koji su uslijedili nakon dugih aplauza, povika bravo i nezadrživih uzvika oduševljenja.

„Predivno! Schönberga se tako rijetko može čuti. Izvedba Dubravka Šeparović uvijek je vrhunska, pogotovo u njemačkom repertoaru koji joj toliko leži. Ona uvijek sugestivno donese uloge, bez obzira što je riječ o koncertnoj izvedbi. Sjetimo se „Aide”, njezina Amneris u šestoj slici… Ima pjevačica koje bi to korektno otpjevale, ali Dubravka je vrhunski interpret. Maestro je dirigirao cijelim tijelom. Brahmsova Prva bila je – savršena. Punoća orkestra, točnost… kada ne pogledavate na sat nego se prepustite uživanju i ne želite da završi – to puno govori”,

„Neopisivo. Kako ovakav koncert sabiti u riječi, ja ne znam. Ma kako da vam prepričam ili dočaram bilo koji trenutak!? Katarzično, evo. Oduševljeni smo i dirigentom i Dubravkom Šeparović Mušović i Riječkim simfonijskim orkestrom, hvala im za ovakvu nesvakidašnju večer. Čudo!”,

„Fascinantno iskustvo na ovome koncertu!”,

„Dramska radnja je vodila i prvi i drugi dio, kod Schönberga zbog dramatičnosti teksta, a kod Brahmsa – beskrajni osjećaj prema prijateljstvu, prema ljudskosti, prema humanosti. Dirigent je taj koji je danas napravio, mislim, više nego ikada dosad. Zašto? Jer je raspon bio „stravičan”, u pozitivnom smislu!“,

„Dirigent je božanstven. Toliko iskreno, snažno, energično, dojmljivo ravnanje orkestrom, totalno je bio unutra u kompoziciji, bio je u svakom od instrumenata. Maestro je u čudesnoj koreografiji na trenutke plesao, skakutao, lebdio nad dirigentskim podijem, svaki njegov pokret bio je potpun, nije se štedio, tom je energijom „zarazio” i nas i orkestar. Orkestar zato zvuči svjetski, doista. Bilo je baš prekrasno”,

„Raznijelo me. Žena u „Iščekivanju”, dirigent i orkestar. I Brahms i Schönberg, toliko različitosti, a snaga emocija tijekom oba djela je itekako prisutna u svoj svojoj punoći. Trans totalni. Puno sam žmirila i bila u svijetu gdje me večerašnja izvedba vodila”,

„Ugrijali smo ruke plješćući! Prvi dio bio je zanimljiv, drugi dio monumentalan. Bliže sam romantici nego atonalnosti u glazbi, ali izuzetno koncertno iskustvo. Vrhunska izvedba”,

„Zahtjevnog za sviranje i pjevanje i slušanje Schönberga jako volim. Maestra Valentina isto jako volim. Solistica Dubravka Šeparović me osvojila, ona je odlična, dramska, jedino ona može ovakvo što izvesti. Ne znam bi li se igdje našla ovakva Žena! Jer ovo je priča o jednoj ljubomornoj, agresivnoj ženi koja poludi. A Dubravka Šeparović je to izvela glumački i pjevački na najvišoj razini, svaka emocija joj se vidjela na licu, prepoznavale su se promjene stanja u tijelu i umu. Ma tko bi to znao izvesti tako?! K tome, sjajna joj je dikcija, njemački jezik je jako težak za pjevanje, a kod nje je sve čisto, moguće da ju je maestro savjetovao. Kod nje se sve jako lijepo razumije. Kostim je izvrstan za tu ulogu, jako lijepo. Nije imala cipele, kao da je taj tren izletjela iz kuće u šumu tražiti ga. Uopće nije svjesna što je napravila. Izvrsno!”.

Sljedeće na što vas pozivamo s glazbenog i glazbeno-scenskog programa jest Wagnerova opera „Tristan i Izolda” s Maidom Hundeling u ulozi Izolde 8. i 11. lipnja!

Foto & Video galerija
 
Generalni pokrovitelj Riječkoga simfonijskog orkestra