Publika na nogama! Ovacije! Bravo! Dugi pljesak! Brideći dlanovi!
Publika je uživala u emotivnih dva sata najljepših arija koje su obilježile karijeru naše operne dive Mirelle Katarinčić Toić.
U HNK Ivana pl. Zajca večeras je održan svečani, oproštajni koncert nacionalne prvakinje međunarodne karijere Mirelle Katarinčić Toić koja je trajno obilježila hrvatsku opernu scenu svojom umjetničkom perfekcijom. Osim što su se nizale prekrasne arije, publika je zahvaljujući videoprojekcijama mogla gledati i svojevrsnu, odlično uklopljenu u program koncerta, izložbu slika Mirelle Katarinčić Toić.
Uz riječi zahvalnosti, Mirellu Katarinčić Toić pozdravili su oni s kojima je godinama dijelila scenu, zbor i orkestar riječke Opere istakli su njeno predanje umjetnosti, ali i njenu iznimnu čovječnost. Obratili su joj se i uime njihove strukovne udruge, riječke podružnice Hrvatskog društva glazbenih umjetnika, poklonivši joj bijelo, prazno platno kao simbol nastavka umjetničkog rada. Potom su joj zahvalili i intendant riječkog Kazališta Marin Blažević, te gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel uručivši joj medaljon sv. Vida.
Brzojave opernoj divi uputili su župan Zlatko Komadina, ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek, te vrlo dirljivo i osobno, Loredana Gašparović.
Primadona se na kraju zahvalila svojoj obitelji, te publici koja ju sve ove godine toliko svesrdno podržava i potiče, daje energiju za dalje. „Doviđenja, a ne zbogom!”, kazala je s osmijehom naša Mirella.
Publika je koncert doživjela vrlo emotivno, punoga srca, bilo je i suza, a pljeskom kao da nisu željeli Mirellu Toić pustiti sa scene. „Iznimno hrabar i težak program”, „Odlično izrežiran koncert”, „Uvjerljive interpretacije riječkih solista, vidjeli smo ih u nekom novom svjetlu, zahvaljujući Mirelli”, „Izvrsna umjetnica i kreativka”, riječi su gledatelja.
Koncertom je dirigirao maestro Igor Vlajnić, solisti su bili sopranistica Vanja Zelčić, tenor Davor Lešić, bariton Robert Kolar i bas Slavko Sekulić. Koncertni je majstor bio Romeo Drucker.
Iza rođene Riječanke, nacionalne operne prvakinje, niz je nagrađivanih scenskih likova, brojni koncerti, uspješan pedagoški rad. Pamte se njene Leonora u „Trubaduru”, Leonora u „Moći sudbine”, Amelia u „Krabuljnom plesu”, Amelia u „Simone Boccanegra”, pa Violetta Valery, Aida, Giseida u „Lombardijicima”, Desdemona u „Otellu”, Elizabeta u „Don Carlosu”; zatim Puccinijeve heroine – Tosca, Mimi, Liu, Cio-Cio-San; u Mozartovim operama bila je Grofica, Fiordiligi, Donna Anna; u Rossinijevom „Mojsiju” bila je Sinaide, bila je Bellinijeva Norma, Santuzza u „Cavalleriji rusticani”, a posebno je zapažena u tumačenju likova domaće operne literature – Eva, Jelena, Margita i Amelia u operama Ivana pl. Zajca, Marija u Brkanovićevom „Zlatu Zadra”, Sunčanica kod Papandopula, Inmerganda u „Porinu” Lisinskog. Nastupala je na ljetnim festivalima u Dubrovniku, Splitu, Opatiji, Rijeci, Puli, Krku, Zagrebu i Sofiji. Snimila je nosač zvuka s opernim arijama i duetima s prvakom splitske Opere Ratomirom Kliškićem. Dobitnica je Nagrade grada Rijeke, Nagrade „Milka Trnina” i Nagrade hrvatskog glumišta za ulogu Norme u Bellinijevoj operi. Primila je Odlikovanje za zasluge u kulturi, Red Danice hrvatske s likom Marka Marulića. Prestižnu nagradu „Vladimir Nazor” za najbolja umjetnička ostvarenja dobila je za ulogu Elisabette u Verdijevu „Don Carlosu” i ulogu Amelije u „Krabuljnom plesu”.