FALSTAFF – GRANDIOZNO FINALE TRILOGIJE VERDI-SHAKESPEARE-SURIAN!

8. svibnja 2018.

Uzvici, oduševljenje, duge i srčane ovacije, „bravo, bravo!“, „Giorgio, Giorgio!“– riječko Kazalište večeras je zajednički disalo: izvođači, autorska ekipa te publika posve „uvučena” u igru. Kazalište se „Falstaffom” otvorilo na nov način, uz mnoga dramaturško-redateljska iznenađenja i vrhunske glumce komičare-pjevače!

Zadovoljna publika je, s osmijehom izlazeći iz kazališta, komentirala: „Riječka je Opera briljirala Verdijevim-Shakespeareovim-Surianovim remek-djelom!”, „Prožima me nezaustavljiv osjećaj sreće, ovo je fenomenalno, doći ću svakako i na reprize”, „Volim klasično više od ičega, ali nisam ni protiv novih stvari. A ovaj Falstaff! Iznimno! Nemam dovoljno pravih riječi hvale u ovom trenutku. Glumci-pjevači-plesači su izvrsni, nema stanke, sve je u stalnom pokretu. Gradacija iznenađenja i oduševljenja raste do samoga kraja – to treba moći, to treba znati, čestitke svima!”, „Surian – nema još jednog takvog!”, „Inače dolazim isključivo na dramske predstave, ali u zadnje je vrijeme, zahvaljujući ovakvim predstavama, riječka Opera dobila još jednog stalnog posjetitelja ”, „Interesantno, novo, neprestano drži pažnju. Svidjelo mi se i zanimljivo scenografsko rješenje, kostimi, svjetlo kao i korištenje motiva iz prethodne dvije opere Trilogije, iz ‘Otella’ i ‘Macbetha’. Povlašteni smo što tako kvalitetne opere možemo gledati u Rijeci”, „Neponovljivo! Ali doći ću na reprize”, „Ne bih želio pretjerivati, ali ovakvom bi se predstavom ponosile i najveće europske operne kuće. Ovo je bilo fantastično, ujednačeno, svi su sjajno uvježbani, kao glumci u najboljem engleskom kazalištu. Intervencije u tekstu – jako domišljato! Izvanredno! Pogledao sam cijelu Trilogiju, mislio sam da nakon ‘Otella’ nema boljeg, ali ovo je zaista kruna”.

Operna lirska komedija u tri čina „Falstaff” u režiji i dramaturgiji Marina Blaževića izvedena je pod dirigentskim vodstvom Villea Matvejeffa. Koreografiju i scenski pokret osmislila je Selma Banich, scenografi su Marin Blažević i Dalibor Laginja, kostimografkinja Sandra Dekanić, oblikovatelj svjetla Dalibor Fugošić, zborovoditeljica je Nicoletta Olivieri, a koncertni majstor Anton Kyrylov. U tekst su intervenirale Lada Čale Feldman i P. A. Skantze. Intenzivnu kolektivnu igru, punu komičnog naboja i duhovitih zapleta, cijelog opernog ansambla, predvodio je nacionalni prvak Giorgio Surian u ulozi Falstaffa. Četiri žene windsorske su Anamarija Knego kao Alice Ford, Vanja Zelčić kao Nannetta, Ivana Srbljan kao Meg Page te Biljana Kovač kao Mistress Quickly. U ulozi Forda je Robert Kolar, Fenton je Aljaž Farasin, Doktor Cajus je Sergej Kiselev, Bardolfo je Marko Fortunato te Dario Bercich kao Pistola.

Zaključiti se može – Osveta žena je u potpunosti uspjela!

Dođite na reprize 10. svibnja u 19 sati te 12. svibnja u 18 sati.

„Sve na svijetu tek je šala,
Za lakrdijaša čovjek je stvoren.
U glavi mu se kovitla
Raznih misli rima.
Svi su ismijani.
Izruguje se svatko svakom.
A najslađe se smije
Komu na licu posljednji osmijeh sine.”

Generalni sponzor operne premijere

 logo_INA

Foto & Video galerija