U riječkom je Kazalištu uspješno odigrana premijera dvaju baleta u jednoj večeri, Dogma i Šah-mat. Sljubljene krajnosti apstraktnog baleta neopterećenog pričom, a ispunjenog čistim pokretom i značenjima koje svatko pronalazi sam, te modernog baleta nastalog u kombinaciji klasičnog baleta i jazz dance tehnike s vrlo preciznim predloškom i likovima, zadovoljile su i najrazličitije ukuse publike. Dogma Balázsa Baranyaia je i unutar sebe puna kontrasta, i dogmatična i antidogmatična. Kombinacija video-projekcija, plesa na špicama i glazbe Arva Pärta i Jobyja Talbota oduševila je publiku. Raza Hammadi, koreograf iz Francuske tuniškog porijekla, svojom je scenskom adaptacijom Šah novele Stefana Zweiga u potpunosti matirao publiku. Potresna je priča otplesana uz glazbu Dmitrija Šostakoviča i Johanna Straussa. Oba baleta kojima je otvorena baletna sezona 16/17, ispraćena su povicima bravo! i snažnim pljeskom.
Uz koreografa Dogme Balázsa Baranyaia, asistent koreografa je Daniele Romeo, kostimografkinja Sandra Dekanić, oblikovatelj svjetla Dalibor Fugošić, oblikovatelji videa Krešimir Linić i Jadranka Lacković. U Dogmi su plesali Joseph Cane, Tena Ferić Dokmanović, Leopoldo Guadagno, Marta Kanazir, Andrei Köteles, Ksenija Duran Krutova, Cristina Lukanec, Laura Orlić, Domenico Piscopo, Bálint Rauscher, Daniele Romeo, Paola Rus, Tanja Tišma, Sabina Voinea, Marta Voinea Čavrak, Svebor Zgurić i Ali Tabbouch.
Šah-mat koreografirao je Raza Hammadi, asistirale su mu Laureline Andrei i Cristina Lukanec, kostime je obnovila Sandra Dekanić, oblikovatelj svjetla i scene je Nasser Hammadi. Nastupili su kao Dr. B Ali Tabbouch, kao Irene Marta Kanazir, 3 vojnika bili su Andrei Köteles, Daniele Romeo, Bálint Rauscher, dok su groteskne parove tumačili Leopoldo Guadagno – Laura Orlić, Domenico Piscopo – Marta Voinea Čavrak, Svebor Zgurić – Sabina Voinea, Joseph Cane – Tena Ferić Dokmanović, Tanja Tišma.
Reprizne izvedbe na rasporedu su 22, 24. i 25. listopada 2016. u 19:30 sati u HNK Ivana pl. Zajca.