Ne, na fotografijama nije top model niti holivudski glumac nego mladi kubanski tenor Bryan Lopez Gonzalez koji osvaja i glasom i pojavom. Dozvolite da vam predstavimo jednog od najcjenjenijih, najperspektivnijih lirskih tenora mlade generacije kao novog riječkog Romea u čijoj ćete interpretaciji moći uživati 17. i 22. siječnja kada su na pozornici izvedbe obnovljene opere „Romeo i Julija”.
Diplomirao je 2009. godine na Konzervatoriju „Amadeo Roldán” u rodnom gradu, u Havani na Kubi, s najvišim pohvalama kao najbolji u klasi prof. Adolfa Casasa. Odmah nakon diplome, angažiran je kao prvi solist Nacionalnog kubanskog kazališta gdje je ostvario brojne uloge. Izdvajaju se one poput Tamina (Mozart: „Čarobna frula”), Alfreda (Verdi: „Traviata”), Rodolfo (Puccini: „La Boheme”), Edgardo (Donizetti: „Lucia di Lamermoor”), Kormilar (Wagner: „Ukleti Holandez”). Gostujući nastupi i koncerti odveli su ga u Kolumbiju, Sjedinjene Američke Države i Europu. Godine 2016. debitirao je na festivalu Valle d’Itria u Italiji kao Farrando u „Così fan tutte”.
Bio je član Ars Longe, međunarodno priznatog ansambla za ranu glazbu. Bio je član Opernog studija Deutsche Oper am Rhein. Magistrirao je na Robert Schumann Hochschule u Düsseldorfu u klasi prof. Konrada Jarnota.
Osvajao je prve nagrade na brojnim natjecanjima, između ostalog 2011. bio je nagrađen prestižnom nacionalnom nagradom UNEAC (Union of Cuban Writers and Artists).
Osim vodećih uloga u Mozartovim operama kao što su Belmonte, Ferrando, Don Ottavio, Tito i Tamino, svoju pjevačku reputaciju stekao je i velikim tenorskim ulogama talijanskog belcanta, bio je primjerice Grof Almaviva u „Seviljskom brijaču”, Don Ramiro u „Pepeljugi”, Lindoro u „Talijanki u Alžiru”, Libenskof u „Putu u Reims”, Arturo u „Puritancima”, Elvino u „Trnoružici”, Nemorino u „Ljubavnom napitku”, Edgardo u „Luciji di Lammermoor”, Ernesto u „Don Pasqualeu” i dr. Njegov repertoar uključuje i Alfreda u „La Traviati”, Vojvodu u „Rigolettu”, Rodolfa u „La Boheme”, Talijanskog pjevača u „Kavaliru s ružom” i dr.
Od posljednjih uspjeha valja istaknuti njegova ostvarenja u Washingtonskoj operi kao Tito, u Nacionalnoj operi Cluj kao Almaviva, u Kazalištu Krefeld-Mönchengladbach kao Ernesto, te na Festivalu Arezzo Raro u ulozi Carlina u Fioravantinim „Neotesanim pjevačima”.
Na kraju kratko donosimo i što su, između ostalog, mediji o njemu pisali:
„Bryan Lopez Gonzalez, vrhunski lirski tenor s nevjerojatnim visinama i ogromnom muzikalnošću, školovao se na Kubi i prve korake napravio u svojoj domovini, dosegnuvši status zvijezde svojim čestim nastupima u opernim produkcijama već po završetku Konzervatorija. Sada u Europi dočekuje daljnji uzlet svoje karijere, unatoč situaciji uzrokovanoj trenutnom pandemijom. Mlad i iznimno dobrog izgleda, predodređen je za velike uspjehe.”
„U glavnoj ulozi Tita, Bryan Lopez stvara upečatljivu ulogu zapovjednoga glasa. On predvodi predstavu, čak i kada samo stoji (…)”