Program kao najava boljih vremena
Prvi koncert Zagrebačke filharmonije i riječke Opere naziva „Zajedno“ bio je upravo odabirom programa popularnih vječnih stranica klasične glazbene literature ono što voli kazališna publika svih generacija. Zgodan koncept europskih bisera i hrvatskih glazbenih nota najavio je početak nekog boljeg vremena druženja i ulaska u ljetne dane.
Pozornica je izgledala impresivno s brojčano jakim zagebačkim filharmoničarima koji su pod sjajnim vodstvom mladog šefa dirigenta riječke Opere, Valentina Egela zvučali uigrano i kompaktno. Koncertna večer započela je Suppeovom uvertirom opereti Laka konjica, da bi se nastavila Straussovim Ban Jelačić maršem. A onda nas je raznježila Poskočica Natka Devčića iz Istarske suite, nakon koje je slijedila uvertira operi Rossinijeve Talijanke u Alžiru.
Besprijekorne Kristina Kolar i Anamarija Knego
Prva solistica ove zanimljive koncertne večeri bila je vrhunska sopranistica Kristina Kolar koja je publici poklonila Verdijevu ariju Ritorna vincitor iz opere Aida. Besprijekorna glasovno, savršene dikcije i mekano izrađene dinamike, izmamila je dugi pljesak publike i uzvike bravo. Nakon izvrsnog nastupa Kristine Kolar, čuli smo uvertiru operi Maskarade Carla Nielsena, a onda se publici predstavila prekrasnim glasom još jedna riječka sopranistica, Anamarija Knego arijom Cio-Cio San Un bel di vedremo iz Puccinijeve opere „Madama Butterfly“. Kroz protek vremena u kojem je Anamarija Knego krenula u solističke vode, svoj je glazbeni nastup oplemenila, dižući bez imalo napora svoj glas do fantastično čistih visina, dok su joj niske lage tople i savršeno oblikovane. Njena skromnost, toliko uočljiva u nastupu, i njena izuzetno dirljiva izvedba, ponukala je publiku na dugi pljesak i dva poklona.
Nevjerojatna energija, emotivnost i snaga Valentina Egela
Još su tri glazbene točke bile na programu – Brahmsov poznati Mađarski ples u g-molu, br.5. , zajednički nastup obje solistice, Kristine Kolar i Anamarije Knego u duetu Jelene i Eve iz Zajčeve opere Nikola Šubić Zrinjski i za kraj Gotovčevo Simfonijsko kolo.
Treba naglasiti da je koncert bio izuzetno zvučan, da su glazbenici bili uživljeni, no posebno treba istaknuti nevjerojatnu energiju, emotivnost i snagu izvrsnog mladog dirigenta Valentina Egela koji je svojim sjajnim i preciznim dirigiranjem živo i energično vodio koncertnu večer. Dugi pljesak zadovoljne publike izmamio je i dodatak.