Bariton Kevin Greenlaw, kojega je publika prošle sezone mogla vidjeti u Rijeci u ulozi slikara Marcella u operi „La Bohème” iz Puccini trilogije, osvojio je publiku svojom posebno toplom izvedbom drugačije krutog Alfredova oca Germonta u operi „La Traviata”.
Nove izvedbe ove opere, u kojoj Kevin Greenlaw čini glavni trolist uz Anamariju Knego kao Violettu i Aljaža Farasina kao Alfreda, na sceni su riječkoga Kazališta 8., 10., 13., 16., 20. i 23. ožujka.
Sretan što je ponovno u riječkom Kazalištu, kazao je koliko mu znači pjevati u kazalištu i kako je doživio svoj lik u ovoj režiji i koreografiji: „Za mene je ovo vrlo uzbudljivo iskustvo u izazovnim vremenima. Moći pjevati u kazalištu je doista iznimno, svi kolege, kao i moja supruga Marjukka Tepponen, su doma, frustrirani što je sve otkazano. Nemaju tu sretnu mogućnost zbog koje se ja osjećam privilegirano i zahvalno. Sve je to i dokaz da se ipak opera ne može raditi tek tako. Uloga Giorgia Germonta moja je prva glavna uloga u nekoj Verdijevoj operi. U ovoj inscenaciji „Traviate” mnogo je koreografije, jer je scenografija takva da je svatko unutar svojega prostora i s tek nekoliko stolica ograničeni smo u fizičkoj interakciji, stoga je koreografija zbilja važna. Njome je oblik dobilo ono što bi inače u normalnim uvjetima bilo međusobno dodirivanje likova i svaka slična fizička interakcija”.
O svladavanju koreografije, skromno je i duhovito priznao: „Na početku mi je bilo, iskreno, zahtjevno svladati koreografiju. Ali kako sam kazao – sporo učim, ali kad naučim…” (smijeh)
Publika je bila oduševljena njegovim posebno ugodnim, snažnim baritonom i izvedbom što je nakon dosadašnjih izvedbi pokazivala pljeskom i uzvicima odobravanja. Kevin Greenlaw kazao je o svome liku oca Germonta: „Moj lik predstavlja staromodno društvo sa svojim vrijednostima i krutim pravilima. Njegova krutost prilično je slikovito prikazana u „igri” s 12 stolica. Ja neprestano brinem da je sve na svome mjestu, da je svaka stolica točno postavljena. Ništa ne smije biti izvan strogoga reda. Ta preciznost govori o tome koliko je moj lik unutar formi stabilan, koliko je čvrsto odlučio ostvariti ciljeve i koliko na taj svoj način pridonosi onome što smatra najboljim za svoju obitelj”.