Federico Rubisse, Ali Tabbouch, Anna Zardi, Alejandro Polo, Michele Pastorini, Maria Matarranz de las Heras, Valentin Chou, Tea Rušin, Noa Gabriel Siluvangi, Janne Boere, Soyoka Iwata, Álvaro Olmedo, Mio Sumiyama, Giorgio Otranto, Alessia Tacchini, Thomas Krähenbühl

Osječka publika o „Sad i nikad više“: „Tako prelijepo i sanjivo, ali i snažno i atletsko“

14. studenoga 2023.

Dobre vijesti! Baletni diptih „Sad i nikad više“ ponovno je na našoj sceni u četvrtak 23., u petak 24. i u subotu 25. studenog, kada će biti izveden u sklopu programa „Noći kazališta“ uz popularne cijene ulaznica! Uživat ćete zapravo u dvije predstave – „Adamu i Evi“ u koreografiji Maše Kolar i „Za nikad“ belgijskoga koreografa Jeroena Verbruggena.

Zašto ovu baletnu uspješnicu ne smijete propustiti, neka vam kaže osječka publika koja je imala prigodu, u tamošnjem HNK-u, predstavu doživjeti prošle subote:

„Bilo je izuzetno zanimljivo. Čini mi se vrlo hrabro postaviti dva tako različita djela u istoj večeri. U prvom dijelu su plesači bili toliko stopljeni s glazbom da sam imao osjećaj da gledam melodiju; kad bi ugasili glazbu, mislim da bih osjetio ritam i čuo na što plešu. Drugi dio je bio čisti užitak: velika disciplina i usklađenost koja oduševljava. Pokreti, pogotovo u dijelu s balerinom koju plesači neprekidno prenose i bacaju u zrak, uveli su me kao u neki trans ili san. Tako prelijepo i sanjivo, a opet tako snažno i moćno i atletsko. Hvala da ste došli!“

„Super mi je da su oba komada obuhvatila vrlo trendovske teme, ponajprije korištenje klupske scene. Nevjerojatno mi je bilo vidjeti baletane i balerine kako se izražavaju kroz pokrete kakve možemo vidjeti po klubovima a više su utemeljeni na emociji i tim nekim primitivnijim ili bolje rečeno iskrenijim i instinktivnijim reakcijama na glazbu. To mi je bilo jako cool za gledati.

Drugi dio večeri sam doživjela kao totalni spoj svega što se je zadnjih 20-ak godina medijski eksponiralo po pitanju pokreta, plesa, slavlja, celebrityja koji su obožavani…. Meni je to fuzija između Eminema i Johna Smitha i svega do Madonne. Sve su te ideje stavljene u pokret i ples i to stvara neku vrstu začudnosti. Meni upravo ta opozicija naglašava tu prolaznost kroz koju dišemo i živimo.

Scena sa srebrno-zlatnim zavjesama me asocira na to nešto uzvišeno i nedokučivo, podsjeća me na odlazak u svemir i stavljanje zastave na Mjesec. Ukratko, skroz me je zatekao i oduševio način na koji se različite ideje međusobno stapaju i kreiraju nešto usklađeno, prelijepo i u čemu sam puno puta pronašla sebe, neke moje odnose, želje, poraze i pobjede…“

 
Foto & Video galerija
Generalni pokrovitelj Baleta