Sorry

SORRY
Bobo Jelčić

Redatelj:
Bobo Jelčić
Dramaturginja:
Mirna Rustemović
Kostimografkinja i scenografkinja:
Oblikovatelj svjetla:
Ivan Lušičić Liik
Asistent redatelja:
Patrik Sečen
Asistentica dramaturginje:
Karla Leko
Asistentica kostimografkinje:
Tina Spahija
Asistenti produkcije:
Katarina Krešić / Josip Gregov
Glume:
Jadranka Đokić / Lana Meniga / Melody Martišković / Marko Makovičić / Luka Knez / Lara Nekić / Vid Ćosić / Marin Stević / Alma Prica / Ivan Colarić / Andrej Drenski / Antonio Mrzlić
Statisti:
Andrej Drenski / Patrik Sečan
Klavir:
Karlo Hubak
Fotografkinja:
Mara Bratoš
Inspicijent:
Antonio Mrzlić
Trajanje:
1:30

Gostovanje Drame Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu

 

Autorski projekt Bobe Jelčića Sorry osmišljen je kao kazališni proces u kojemu će istraživanje biti radikalno usredotočeno na društvena pitanja i emocije temeljene na svakodnevnim borbama ljudi pronalazeći gotovo klasičnu veličinu u najmanjem mogućem nizu događaja. U predstavi Sorry redatelj Bobo Jelčić upotrebljava jednostavnu rekvizitu za istraživanje života u kazalištu i kazališta u životu, izravnim pristupom u radu s glumcima oblikujući minimalan niz događaja postavljenih među stanovnike jednoga malog i običnog gradića. U ovome se kazališnom istraživanju susreću glumci Drame HNK u Zagrebu i mladi glumci, studenti ADU u Zagrebu te zajedno dekonstruiraju arhetipske priče o naizgled jednostavnim odnosima, poput odnosa majke i kćeri, oca i sina, unutar prijateljstva, prvih ljubavi….

Predstava Sorry nastaje u sklopu Prospero projekta – prošireno kazalište, koji okuplja deset partnera – devet kazališta i jedan medij (ARTE) – iz devet zemalja EU. Neka od kazališta u projektu su Théâtre National de Bretagne, pariški Odéon-Théâtre de l’Europe, Emilia Romagna Teatro Fondazione iz Modene, berlinska Schaubühne am Lehniner Platz, Göteborgs Stadsteater, São Luiz Teatro Municipale iz Lisabona, Internationaal Theater Amsterdam i Théâtre de Liège. Ovaj projekt usmjeren je na poticanje umjetničke razmjene i suradnje, s ciljem oblikovanja europskoga identiteta i promicanja kulture otvorenosti. Izgrađen na novoj dinamici suradnje, ostvaruje sinergiju odnosa između partnera, njihovih timova, umjetnika i publike, dizajna produkcija i turneja, želeći pokazati kako je kultura snaga koja pokreće društvo u vremenima krize te stimulira kreativnost.

 

Jadranka Đokić o svojoj ulozi:

“Ona je samohrana majka skrivena iza lijepe odjeće, lijepih manira te niza pravila ponašanja prema kojima živi. Svime time naoko održava privid dostojanstvenosti i stabilnosti a zapravo skriva bolnu tajnu koja je odredila njezin život. U strahu da njezina kćer ne napravi istu grešku i vjerujući da čini najbolje za nju gura ju upravo u istu sudbinu kakvu je i sama prošla.”

 

“Iako sam neposredno prije predstave Sorry pogledala film Peyton Place pa sam znala sadržaj u tančine, svejedno sam nestrpljivo čekala svaku sljedeću scenu na pozornici. Svojim poznatim načinom Jelčić je osmislio predstavu u kojoj me je glumački ansambl držao u napetosti: znala sam što će biti, ali ne i kako će se zbiti!”
Olga Vujović, kritikaz.com

 

Foto & Video galerija