Nakon koncerta Papandopulo, Mozart, Brahms prolomio se iz gledališta prema pozornici spontani izraz oduševljenja i glasni, nezadrživi „wow!“.
Publika je rekla:
„Riječki simfonijski orkestar ponovno je podigao ljestvicu. Ovo je bilo krasno. Naročito me iznenadilo Papandopulovo djelo, Druga simfonija. Očekivao sam nešto posve drugačije, mnogo teže za slušanje, ali Valentin Egel i glazbenici Riječkog simfonijskog orkestra su me izvodeći to djelo potpuno demantirali, zadivili, ugodno iznenadili. Jako sam iznenađen i zapravo fasciniran Drugom simfonijom. Mislio sam da će mi prvi dio biti odličan, s Brahmsom i Mozartovim Koncertom uz izvrsnog solista, kao što je i bio, a za drugi dio koncerta stvarno sam gajio duboke, eto neutemeljene, predrasude. Spremni smo za još Papandopula!“,
„Solist Lovre Marušić malo sliči na Papandopula, a svira kao Mozart! Sve je povezano (smijeh). Veliki, veliki užitak ga je bilo slušati i gledati kako svira, imali smo pogled upravo na klavir, na ruke solista. Poseban doživljaj. Papandopulova Druga simfonija? Pa ja jedva čekam da izađe taj CD da Simfoniju mogu slušati ponovno i ponovno! Oduševilo me“,
„Predivno! Program izvrstan, koncert izvrstan! Papandopulova Druga simfonija – iznenađujuće!“,
„Apsolutno me oduševio koncert, odlična izvedba odličnih kompozicija, sve posloženo izvanredno“,
„Drugi dio koncerta, Papandopulova Druga simfonija, moram priznati da me je očarao. Nisam očekivala toliku snagu niti da će mi se toliko svidjeti. A nevjerojatnu snagu i usklađenost orkestra maestro je postigao tolikom – milinom. To me posebno fascinira, taj predivan odnos ovog sjajnog orkestra i mladog, energičnog dirigenta“,
„Izvanredan program, bravo maestru i izvođačima! Valja također spomenuti ono što smo primijetili, publika je na koncertu bila sjajna! Kao da smo se svi pripremili da je vrlo ozbiljno snimanje u tijeku, nije bilo nepotrebnih šuškanja, zvukova, a pljeskalo se točno nakon djela, nikome se nije ni omaklo poslije stavaka, baš sve je večeras bilo jako lijepo“,
„Fantastičan koncert od početka do kraja, orkestar se iskazao u svoj svojoj punini zajedno s dirigentom. Nastupio je prekrasan, mladi, novi tip pijanista koji je iznio Mozarta upravo onako kao što Mozart jest: radosno, skercozno, nježno i u momentima dramatično. Njegov piano bio je sukladan s orkestrom, orkestar ga je prekrasno u tome pratio. Pijanist je lijevom rukom davao i sebi i nama, i orkestru i dirigentu znak načina na koji razumijeva tu glazbu, to je bio rukom iskazan njegov osjećaj. Posebno dobra tehnika i briljantno izvođenje svih solo elemenata, a naročito bih istaknula savršenu usklađenost orkestra i pijanista. Popularnim, romantičnim dodatkom, jednom od najpoznatijih minijatura pokazao je koliko dobro poznaje romantiku jer je najteže svirati poznatu melodiiju, a on ju je izveo savršeno. Papandopulova je Simfonija jedno od najtežih djela koje je u zadnje vrijeme naš orkestar izveo, a izveo ju je savršeno. Fascinirao me je dirigent koji je stranac, a koji se više nego sjajno snašao u svim folklornim elementima. Orkestar je pokazao svoju snagu i pokazao da se može mjeriti s najboljim svjetskim orkestrima skupa sa svojim dirigentom koji je od početka do kraja tako sigurno vodio. Papandopulo je uveo i prekrasnu melodiju s orkestrom i glasom, a pjevačica je na najbolji mogući mladalački način donijela nježnu i posebnu atmosferu“.
Riječki simfonijski orkestar sa svojim šefom dirigentom Valentinom Egelom pozivaju vas 7. travnja na Uskrsni koncert s odlomcima Wagnerove opere „Parsifal“ s Larsom Clevemanom kao vitezom Parsifalom i Dubravkom Šeparović Mušović kao Kundry.