Premijera MEDITERANSKA TRILOGIJA: Pulcinella & Poslijepodne jednog fauna & Španjolska rapsodija
Igor Stravinski - Claude Debussy - Maurice Ravel

PULCINELLA
Igor Stravinski, Giovanni Battista Pergolesi
Koreograf:
Kostimografkinja i scenografkinja:
Fotografije i izrada videa:
Oblikovatelj svjetla:
Pleše:
Balet HNK Ivana pl. Zajca
Baletni majstori:
Inspicijentica:
_________
POSLIJEPODNE JEDNOG FAUNA
Claude Debussy
Koreografkinja:
Dramaturška i koreografska asistentica:
Scenografkinja i kostimografkinja:
Fotografije i izrada videa:
Oblikovatelj svjetla:
Pleše:
Balet HNK Ivana pl. Zajca
Baletni majstor:
Inspicijentica:
_________
ŠPANJOLSKA RAPSODIJA
Maurice Ravel
Koreograf:
Scenografkinja i kostimografkinja:
Fotografije i izrada videa:
Oblikovatelj svjetla:
Pleše:
Balet HNK Ivana pl. Zajca
Baletni majstori:
Inspicijentica:

Premijera: 4. veljače 2022.

Neoklasičnim baletom „Pulcinella“ koreograf Giovanni di Palma izlazi iz stereotipa klasičnog baleta i prelazi u pantomimu komedije dell’arte. I to na špicama! Predstavljamo pravu baletnu zabavu za publiku svih generacija – punu prpošnosti, brzih izmjena, šaljivosti u iznimno koherentnoj izvedbi.

Skladba „Preludij za poslijepodne jednog fauna” Claudea Debussyja jedno je od najvažnijih glazbenih djela kasnog 19. stoljeća i vječna inspiracija koreografskim kreacijama. Simfonijska pjesma nastala je kao slobodna interpretacija stihova simbolista Stéphanea Mallarméa. Maša Kolar koreografijom oslikava faunovo poslijepodne na fantastičan način, gradeći priču na raskošnom plesačkom talentu solista riječkog baleta.

Predstavljamo i novo koreografsko ime s europskih pozornica, Filipea Portugala, čija će „Španjolska rapsodija” biti izvedena u finalu ove baletne večeri. Tri su koreografska djela pod zajedničkim naslovom „Mediteranska trilogija“ zamišljena kao uprizorenje ljepote i snage našeg baletnog ansambla.

 

Pronalaženje prave glazbe koja me inspirira uvijek je bio prvi korak u mojim kreacijama. Ovaj put, izazov je bio otkriti koliko će me Ravelova „Španjolska rapsodija” inspirirati.

Otkad mi je Maša pružila priliku koreografirati balet upravo na to glazbeno djelo, počeo sam upijati njegovu bit i uviđati gdje me ta glazba odvodi.
„Španjolska rapsodija” odnosi me na vrlo tajanstveno mjesto gdje sam zaveden snažnom, uzavrelom krvlju Mediterana. Bile su to moje prve misli dok sam slušao glazbu, postepeno su se razvijale i rasle.

Kao slikanje, moja je namjera koreografirati blisko Ravelovom glazbenom intenzitetu, dajući publici živu sliku onoga što sluša, unoseći u ovaj dijalog između glazbe i plesa vlastitu dramaturgiju.

Neizmjerno inspiriran prekrasnim plesačicama i plesačima Baleta HNK Ivana pl. Zajca, nije moglo biti ugodnije.