CARMEN (adaptacija za komornu scenu)GEORGES BIZET
Sjajan posao svođenja Bizetove opere na najnužnije, prema ideji Marina Blaževića, obavio je Filip Fak. Odabrane brojeve raskošne partiture instrumentirao je za petero gudača, flautu, obou, klarinet, fagot, udaraljke i klavir, za kojim je vodio izvedbu. Šokantno lijep trenutak bila je habanera otpjevana i odsvirana (!) u potpunom mraku. Savršen doživljaj slijepe ljubavi.
Branimir Pofuk, Večernji list
Mladost interpreta, njihova iskrena proživljenost otpjevanog materijala…, dobra atmosfera koju su donijeli ulogom svoje energije i začudni fizički napori koje su pjevači potpuno uspjeli odvojiti od drame u zapjevu – osvojili su publiku... Najveću ulogu pritom je ponijela Ivana Srbljan, tumačeći Carmen. Njen je fizički angažman golem, a zapjev superioran, pritom se ne libi koristiti sav intenzitet glasa u dramatičnim trenucima, ne bojeći se da će prelazeći iz vriska u pjevanje izgubiti kontrolu.
Svjetlana Hribar, Novi list
Baš nedavno jedan prijatelj mi je rekao kako danas više nema šanse za uzbudljivu izvedbu Carmen. Ovo što sam vidio u Rijeci, međutim, oduševilo me i naprosto prikovalo za stolicu! Izvrsno, proživljeno pjevanje, gluma, potpuni angažman i dramska tenzija među likovima otvaraju sasvim nov pristup operi i moram reći – budućnost je na vašoj strani!
Fabrizio Melano, izjava Novome listu