nika-ivancic-denis-brizic

ČUVAJ SE VUKA ILI CRVENKAPICA
Giorgio Amodeo

Suradnja Hrvatske i Talijanske drame / Collaborazione Dramma Croato con Dramma Italiano
Redatelj i dramaturg:
Skladatelj:
Aleksandar Valenčić
Scenografkinja:
Kostimografkinja:
Oblikovatelj svjetla:
Ivan Bauk
Asistent redatelja:
Edo Kalebić
Igraju:
Inspicijentica:

U sklopu pilot projekta Riječkog kazališta mladih “Kamov”

Predstava Giorgia Amodea tako na duhovit način ukazuje na današnje vrijeme u kojemu roditelji često nemaju vremena za djecu, a na ovaj način – kroz zajedničku igru – uspostavljaju blizak kontakt i posvećuju se jedni drugima.
U glumačkoj suigri Denisa Brižića i Nike Ivančić susreli su se Brižićevo glumačko iskustvo i mladenačka glumačka energija Nike Ivančić koja je studentica glume. Iz te sinergije nastala je simpatična komorna predstava koju je, sudeći prema dugotrajnom pljesku, mlađa publika dobro prihvatila.

Kim Cuculić, Novi list

TRAJANJE PREDSTAVE:

Predstava traje oko 1 sat i 10 minuta i izvodi se bez pauze.

RIJEČ REDATELJA, „CRVENKAPICA / CAPPUCCETTO ROSSO”

Novi kazališni projekt ponovno me vraća u Rijeku. Radio sam u ovom gradu gotovo deset puta, računajući i glumačke i redateljske angažmane: ali ovoga puta radi se o zaista izuzetnom projektu.

Na pozornicu kao redatelj postavljam dvije predstave za djecu. Predstave dijele tekst, scenografiju, kostime, svjetlo i glazbu, ali igraju ih dva različita ansambla (ansambli Hrvatske i Talijanska drame)  na njihovim jezicima. Postavljamo jednu od najpopularnijih bajki: Crvenkapicu.

Kako bismo razlikovali jednu predstavu od druge, nećemo računati samo na fizičke i vokalne razlike glumaca, već i na običaje i tradiciju ansambala, a osobito na karakteristike jezika i njihovih govora.

Raznolikost je bogatstvo. A kazalište je uvijek bilo prvo i posljednje mjesto za interkulturalne eksperimente: tu je ono strano i daleko uvijek promatrano pažljivo kako bi bilo razumljivo, prihvaćeno, voljeno.

Izazov je zadržati najbolje iz oba ansambla i stvoriti sintezu između njih. Cilj je, poštujući različite navike na dva neovisna kazališna puta, postaviti dva komplementarna rješenja kojima se unaprjeđuje cjelokupni rad kroz recipročne prilike za stimulaciju, dati gledateljima, pa i onim najmlađima, konačni produkt od velike ljudske i kulturne vrijednosti.

Giorgio Amodeo

Foto & Video galerija