ROMEO I JULIJA
Charles Gounod

opera u pet činova
Dirigent:
Redatelj:
Uloge:
Julija (Juliette), Capuletijeva kći: Anamarija Knego Vidović / Vanja Zelčić
Romeo (Romèo), Montecchijev sin: Aljaž Farasin
Brat Lorenzo (Frère Laurent), franjevac: Slavko Sekulić
Mercuzio (Mercutio), Romeov prijatelj: Kevin Greenlaw
Stefano (Stéphano), Romeov paž: Ivana Srbljan
Capuleti (Le comte Capulet), Julijin otac: Dario Bercich
Tebaldo (Tybalt), Julijin bratić: Marko Fortunato
Gertruda (Gertrude), Julijina dadilja: Sofija Cingula
Veronski knez (Le duc de Verone): Luka Ortar
Paris, plemić, knežev rođak: Miha Bole
Gregorio (Grégorio), Capuletijev sluga: Ivan Šimatović
Benvoglio, Romeov bratić: Sergej Kiselev
Brat Giovanni (Frère Jean), franjevac: Saša Matovina
Građani, Capuleti, Montecchi: Riječki operni zbor
Dramaturginja i prijevod libreta:
Scenograf i oblikovatelj svjetla:
Kostimografkinja:
Koreografija i scenski pokret:
Asistent dirigenta:
Asistentica dramaturginje:
Dora Golub
Zborovoditeljica:
Vokalna priprema:
Korepetitori:
Tatu Erkkila / Nataliya Marycheva
Šaptačica:
Inspicijenti:
Riječki simfonijski orkestar

Libreto prema Shakespeareovoj tragediji: Jules Barbier, Michel Carré

Koprodukcija Opera HNK Ivana pl. Zajca, Teatro Alighieri i Fondazione Ravenna Manifestazioni

Na premijeri „Romea i Julije” Anamarija Knego i Aljaž Farasin, dvoje prvaka Opere HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, bili su te večeri prvaci hrvatskog glumišta uopće. (…)
Nije u ovoj predstavi bilo lošega pjevača, a emocije gledatelja osvajali su zadivljujućom glumom i kad ne pjevaju (…) Libreto prema Shakespeareu bio je Blaževiću i njegovoj ekipi dovoljno snažan i nadahnjujuć, a u dva prizora sam tekst, ispisan svjetlom na crnoj pozadini, preuzima čak i ulogu scenografije. Simbiozu scenografije i svjetla Alana Vukelića i inače krasi briljantna i svevremenska jednostavnost (…) Svjetlom se stvara i jedan od najdirljivijih vrhunaca kada refletkori pulsiraju u sve slabijem ritmu zamirućeg Julijina srca. Potpuno u dosluhu s očito pomno promišljenim autorskim konceptom su i sjajni kostimi Sandre Dekanić. (…) cijela predstava puna promišljenih, inteligentnih i suptilnih rješenja i poruka.

Branimir Pofuk, Večernji list

Foto & Video galerija