4 ALLEGRA, 1 ALLEGRETTO I 2 BOLERA
Ludwig van Beethoven, Frédéric Chopin i Maurice Ravel

Sedam baleta u jednoj večeri
Koreografi:

4 allegra, 1 allegretto

Koreografkinja:
Glazba:
Ludwig van Beethoven: Druga simfonija u D-duru, op. 36, 3. Scherzo Allegro Osma simfonija u F-duru, op. 93, 2. Allegretto Scherzando Peta simfonija u c-molu, op. 67, 3. Allegro Prva simfonija u C-duru, op. 21, 3. Menuetto: Allegro Sedma simfonija u A-duru, op. 92, 2. Allegretto
Kostimografkinja i scenografkinja:
Asistentica koreografkinje:
Oblikovatelj svjetla:
Autor video projekcija:
Adaptacija oblikovanja svjetla:
Plešu:
Baletni majstor:

BOLERO: Zid tišine

Koreograf:
Glazba:
Frédéric Chopin, Bolero u c-duru op.19 / Kristian Lever, Ingo Schreiber, Sara Ezzell, You remember
Kostimografkinja i scenografkinja:
Oblikovatelj svjetla:
Pijanist:
Plešu:
Baletna majstorica:

BOLERO, Andonis Foniadakis

Koreograf:
Glazba:
Maurice Ravel, Boléro
Asistent koreografa:
Pierre Magendie
Scenografkinja:
Kostimograf:
Oblikovatelj svjetla:
Plešu:
Inspicijentica:

Razigran i energičan, sa zanimljivim plesačima različitih osobnosti i plesnosti, ansambl je to koji puni scenu i uživa u izvedbama. 
Iva Nerina Sibila, Plesna scena.hr

Koreograf Kristian Lever je svoj rad nazvao „Zid tišine”; na sceni je uistinu jedan stari Zid čije će sjećanje (budući da zidovi imaju uši…) prožeto glazbom, prizvati sjenolika bića, grupicu od sedmero plesača koji se ponovno međusobno suočavaju.  (…)
Petero izvođača savršeno sinkronizirani, ozbiljni, posvećeni izvedbi, vibriraju i skakuću na pet malih trampolina u strogoj i preciznoj formi ulančanih serija pokreta. I dok publika varira između zapanjenosti i smijeha pred ovim rogobatno egzotičnim pticama skakačicama u 2D stilu, oni svojom ozbiljnošću i radosnim angažmanom odgovaraju na ovaj nesvakidašnji izazov koreografa Andonisa Foniadakisa, prizivajući stalno nove asocijacije. U čistom i duhovitom konceptu ima mjesta za komunikaciju i sa klasicima bolera (Bronislave Nižinske i Béjarta) kao i sa njegovom širom primjenom.
Maja Đurinović, Plesna scena.hr

Sve to velikom lakoćom i muzikalnošću koja daje pečat ovom kraćem djelu. Balanchinovski stapajući koreografiju, ples i glazbu, uvodeći plesače kada se uvodi novi instrument ili motiv, Maša Kolar se vedro i pametno poigrala kvalitetama optimističnog i radosnog Bernsteinovog duha.
Sanja Petrovski, Plesna scena.hr

Predstava traje 75 minuta s jednom pauzom.

 

 

Foto & Video galerija